wtorek, 29 maja 2018

Nowości kosmetyczne! Iherb, Nacomi, Orientana, EcoTools!


Witam Was Kochani w ten piękny, słoneczny wtorek! Ach! Co za lato mamy tej wiosny^^ 

Przyznaję, że nie jestem wielką fanką upałów, źle znoszę wysokie temperatury, dlatego najchętniej na takie dni wybieram mój mikro balkon, domowe lody i duuuużo wody :)

Spacery w zacienionym parku, dobra książka, mniej internetu, stąd właśnie moja krótka przerwa na blogu i masa pozytywnych myśli! Chwila dla siebie! Zdrowe pożywienie, naturalne kosmetyki i dobre emocje - wiosna sprzyja odnowie :)


A jak to wygląda u Was? Lubicie upały, czy jednak niższe temperatury? Jaka pora roku jest Waszą ulubioną? :) Piszcie w komentarzach!


W wolnej chwili zerknijcie jakie nowości w ostatnim czasie wpadły do mojej łazienki^^ Wszystko vegan i eko, tak jak lubię! 




Energetyzujący, cytrusowy żel do mycia twarzy doskonale sprawdza się w tym ciepły okresie. Skusiłam się na naturalny kosmetyk Acure klik. Cudownie pachnie i jest mega wydajny. Codziennie myję buzię żelem z gąbeczką konjac, wystarczy więc odrobinka kosmetyku na twarz, szyję i dekolt.

Demakijaż olejami fajnie się u mnie sprawdza, dlatego tym razem testuję kosmetyk od Nacomi dla cery mieszanej i normalnej klik. Całość usuwam ściereczką namoczoną w ciepłej wodzie. A Wy preferujecie metodę OCM?

Toniki to u mnie must have, codziennie przemywam nimi twarz, czasami też w ciągu dnia dla ochłodzenia. Skusiłam się na wersję różaną z dodatkiem oczaru. klik

Wiosną i latem filtr do twarzy to mój niezbędnik. Stosuję je także jesienią i wtedy, kiedy np. idę biegać i się nie maluję. Zaciekawił mnie naturalny, mineralny filtr SPF40 Andalou do cery mieszanej i tłustejklik Jak zapewnia producent ma nie pozostawiać lepkiego filmu na skórze. Zobaczymy.

Ostatnio bardzo często sięgam po maski w płachcie. Są to wyłącznie naturalne maski, bez chemii, których niestety nie ma zbyt wiele w drogeriach. Bardzo lubię te od Orientany. klik

Powróciłam także do olejku tamanu, który świetnie łagodzi podrażnienia, koi wypryski i zmniejsza je. Kilka razy w tygodniu aplikuję go punktowo na niedoskonałości. klik

Jestem bardzo zadowolona z pędzla do podkładu EcoTools, dlatego do korektora wybrałam także drewniane pędzelki. klik


A co wam udało się ostatnio upolować?^^ 
Jakie kosmetyki aktualnie testujecie? :)

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Marka Nacomi bardzo mnie ciekawi, jeszcze nic nie mialam od nich ale kusza mnie wciaz nowosciami ;)

    OdpowiedzUsuń