wtorek, 25 października 2016

Zakupy z e-naturalne!


Przepraszam Was za tak długą nieobecność :* 

Przygniotły mnie codzienne sprawy, praca, przygotowania do ślubu i zmiana mieszkania...
Na szczęście wszystko zaczyna się uspokajać :) 

Ślub był dla mnie jednym z najpiękniejszych dni w życiu!^^ Taki jaki sobie wymarzyłam♥ Było naprawdę pięknie i teraz stwierdzam, że mogłabym wychodzić za mąż co tydzień :) 

Mamy także nowe M! Wszystko rozpakowane, już nie żyjemy na walizkach. Hurrrra!^^ 

Powoli odsypiam ostatni weekend i w końcu mogę oddać się celebrowaniu jesieni :) Planuję nowe, dyniowe wypieki i aromatyczne, cięższe zupy na te chłodniejsze dni w roku. Cieszę się porannym bieganiem po parku pełnym liści, nową książką, przeglądaniem sieci w poszukiwaniu inspirujących blogów... no i czekam na święta Bożego Narodzenia! Tak, tak, już się niecierpliwię :)

Mogę spokojnie usiąść, napić się kawy i dla Was napisać :)

Dzisiaj mini zakupy ze strony e-naturalne.pl



1. Maska algowa peel-off z witaminą C, 19,90 zł - maseczka do jednorazowego użycia, bardzo prosta w wykonaniu, wystarczy jedynie wymieszać dwie saszetki. Lubię produkty z wit. C, które ładnie rozświetlają skórę i rozjaśniają przebarwienia. Zobaczymy jak się sprawdzi. KLIK

2. Hydrolat z kwiatów lipy, 250g/23,90 zł - bardzo łagodny hydrolat, delikatnie oczyszcza, tonizuje, odświeża. Nie podrażnia, nie uczula, łagodzi stany zapalne, ładnie pachnie. Bardzo go polubiłam. KLIK

3. Peeling enzymatyczny z owoców tropikalnych, 60g/24,90 zł- mój ulubieniec :) Zawsze do niego wracam. Super złuszcza, a jednocześnie nie podrażnia. Rozjaśnia skórę, łagodzi podrażnienia, podsusza stany zapalne, likwiduje suche skórki. KLIK

4. Nawilżająca maska algowa peel-off, 90 g /26,20 zł- postanowiłam także wypróbować algi, które tak mi się podobają w salonach kosmetycznych. Po zabiegu maseczka pięknie łagodzi i zmiękcza skórę. Może i ta da taki sam efekt :) KLIK



Znacie te produkty? Ktoś stosował? Podzielcie się swoją opinią :)

Do następnego Kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz