wtorek, 20 lutego 2018

Niekosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesięcy!1/18


Początek 2018 roku mogę śmiało uznać za niezwykle pouczający a jednocześnie przełomowy czas.

Okres, w którym wiele zmieniłam, przeorganizowałam, przemyślałam i postawiłam do góry nogami?^^
Niektóre ze zmian nadal trwają i mam nadzieję przyniosą same pozytywne rezultaty :) Trzymam kciuki!

Na chwilę zapominam o codziennym życiu i cofam się odrobinę w przeszłość^^ 

Mam dla Was kilka fajnych "polecajek", które poznałam w przeciągu kilku minionych tygodni. 

Zasiądźcie więc wygodnie i zapraszam :)


1. Książka Beauty&Food


Bardzo przyjemna i łatwa w odbiorze lektura, która w najprostszy sposób wyjaśni Ci co powinno znaleźć się na Twoim talerzu, a co zdecydowanie powinnaś z niego wyrzucić :) W środku znajdziecie podział na cztery pory roku, a w nim żywność, na którą trzeba zwrócić uwagę wiosną, latem, jesienią i zimą. Dodatkowo proste, smaczne przepisy i praktyczne rady na zdrowie i urodę. Regularnie wracam do proponowanego przez autorkę detoksykującego carry, pysznej gorącej czekolady i sałatek. Polecam każdemu!

2. Książka Światło między oceanami



Jeżeli jeszcze nie czytaliście tej lektury to koniecznie musicie nadrobić zaległości! To prawdziwy wyciskacz łez. Książka zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, zdecydowanie lepsze niż film. Bohater wojenny Tom rozpoczyna pracę jako latarnik na bezludnej wyspie, niebawem dołącza do niego żona Isabel. Małżeństwo po kilkukrotnych poronieniach kobiety, wiedzione odruchem serca postanawia przygarnąć znalezione na łodzi niemowlę. Szczęście młodych rodziców nie trawa jednak długo, bowiem prawdziwa matka zaczyna szukać Lucy. Wzruszająca historia miłości do dziecka, wzajemnego przywiązania pomimo przeciwności losu. Ja jestem na TAK!


3. Film Na pokuszenie



Ten film był naprawdę zdumiewający, dziwny, delikatnie przerażający?^^ W jednej ze szkół dla dziewcząt młode kobiety podejmują się opieki nad rannym żołnierzem. Wraz z powrotem mężczyzny do zdrowia w domu zaczyna się rywalizacja dziewcząt o względy przybysza. Napięcie, niepokój i chore podekscytowanie, tak mogę podsumować atmosferę tego filmu. Super rola Nicole Kidman. Jako nauczycielka budziła skrajne emocje :)

4. Mleko z kurkumą do owsianki



Moje ulubione II śniadanie całej jesieni i zimy. Wystarczy zalać płatki owsiane ciepłym mlekiem roślinnym gotowanym z kurkumą i cynamonem, dodać ulubione owoce i pestki i rozgrzewający, sycący posiłek gotowy. Ja lubię dorzucić do miseczki migdały, banana, jagody lub domową granolę.

5. Blog Tekstualna

Serdecznie polecam Wam bloga Moniki! Ja jestem kupiona i mogłabym czytać jej wpisy cały czas^^ Monika ma talent. Pisze prosto, zabawnie, a jednocześnie zmusza do refleksji i zatrzymania się w biegu codziennego życia. Teksty o prostym, ludzkim życiu, inspiracjach, rozwoju osobistym, macierzyństwie, rozstaniach, problemach ze sobą... Od kobiety, dla kobiet! Super!


Do następnego Kochani!

1 komentarz:

  1. Polecaną przez Ciebie książkę na pewno przeczytam i przy okazji zajrzę na wspomnianego w poście bloga :) Będzie jakiś post odnośnie Twoich postanowień, inspiracji - coś na temat tego jak zacząć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń