wtorek, 6 marca 2018

Co polecam na Iherb? Kosmetyki, Przekąski i Suplementy - Vegan!


Zauważyłam, że w ostatnim czasie ta strona zyskała na popularności. I bardzo dobrze! :)

Znajdziecie tam mnóstwo kosmetycznych i jedzeniowych perełek, wysokiej jakości suplementy i porządnie wykonane akcesoria. Wiele z nich ma naturalny, ekologiczny skład, w 100% wegański.

W jednym miejscu dostaniecie super żel do mycia twarzy, pyszne, czekoladowe batoniki i wygodny, drewniany grzebień do włosów. Wszystko w naprawdę przystępnych cenach. Za przesyłkę także nie zapłacicie fortuny. Ja bardzo często mam darmową dostawę :) Wszystko w zależności co kupujcie i jaka będzie całkowita wartość zamówienia.


Dzisiaj chcę polecić Wam najlepsze według mnie kosmetyki, przekąski i suplementy, które warto zakupić na iherb. 
(aktywne linki w nazwach produktów)

Zapraszam :)



Kosmetyki



Najlepszy do porannego oczyszczania. Cytrynowy zapach, delikatna formuła, naturalny skład, skuteczność działania.




Najlepiej działający mechaniczny peeling do skóry twarzy. Rozjaśnia, wygładza, pobudza. 




Niezastąpiona. Pięknie pachnie^^ Łagodzi podrażnienia, tonizuje, odświeża, idealna jako tonik lub dodatek do glinek.



Skuteczny tonik złuszczający z bardzo prostym składem. 




Mój hit! Pachnie jak ciasto dyniowe! Daje cudowny efekt rozjaśnionej, wygładzonej, napiętej skóry. Łagodzi stany zapalne, wyrównuje koloryt, usuwa suche skórki. Jak dla mnie daje podobny efekt do zabiegów z kwasami u kosmetyczki.




Moje ulubione. Daje szybkie efekty. Rozjaśnia przebarwienia, wysusza wypryski, wygładza skórę, nie zapycha, dobrze nawilża.




Niezbędnik do twarzy, ciała i włosów.




Nakładam ją punktowo na niedoskonałości. Nie zawiera wazeliny, ma delikatny kremowy kolor, może być więc stosowana także pod makijaż.



Najlepsze! W różnych wersjach smakowych.




Ulubiona wegańska pasta o dość dużej pojemności, dobrym, miętowym smaku i naturalnym składzie.




Tani, wegański, daje ładny efekt wydłużonych, pogrubionych rzęs.





Mój ratunek w chwili wysypu na twarzy^^ Delikatnie złuszcza, wysusza wypryski, reguluje wydzielanie sebum, wygładza skórę.

Wegańskie przekąski







W swoim składzie zawierają skiełkowane nasiona. Są idealnie chrupiące i pikantne. Uwielbiam do hummusu lub awokado.



Zastępują posiłek.




Jako samodzielna przekąska lub dodatek do owsianki, jaglanki albo smoothie bowl.




Tortille z najlepszym składem jakie miałam okazję kupić.






Alternatywa dla osób lubiących smak kawy, a unikających kofeiny. Smakiem nie różni się od tych tradycyjnych. 

8. Herbata Yogi różne smaki






Najlepsza miętowa jaką piłam. Na długo odświeża oddech.




Jedne fortyfikowane płatki jakie znalazłam. 

Suplementy

Podstawa w diecie wegańskiej to wit. D3, K2, B12 i omega-3.

1. B12



2. K2


3. D3








Wysokiej jakości suplement pomocny w problemach z cerą.





Ten również polecam przy trądziku.





Jedne z najlepszych probiotyków. Doraźnie pomagają mi w problemach trawiennych.





Doskonała alternatywa dla wit. C w tabletkach. Acerolę lubię dodawać do porannych koktajli. Nie zmienia smaku posiłku.


A czy Wy robicie zakupy na iherb?

Dajcie znać :)

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz