piątek, 22 grudnia 2017

Magiczny czas... Wegańskie menu + Życzenia!


Powiedzenie, że tak długo czekałam na TEN czas to zdecydowanie za mało!^^

Nie potrafię wyrazić radości z faktu iż najpiękniejszy okres w całym roku jest właśnie TERAZ. 

Piszę do Was prosto z ciepłego, pachnącego piernikiem i choinką mieszkania. Światełka, domowe pierniki i ciepła herbata, a obok ON to moje poczucie bezpieczeństwa, spokoju, pewności i wytchnienia.

Ostatni czas był dla mnie naprawdę pracowity. Wychodziłam kiedy na zewnątrz panował mrok, wracałam, a za oknem noc... cóż, bywa i tak. Byłam zmęczona, a jedyne o czym marzyłam to wreszcie się wyspać! 

Chyba nie dziwi Was fakt, że tak bardzo cieszę się na Święta. Przede mną tygodniowy urlop! Wracam do pracy dopiero w Nowym Roku :) Mój plan na najbliższe dni jest bardzo prosty^^ Więcej snu, poranna joga, czas na czytanie, świąteczny film, spacer, domowe ciasta i dużo pierogów^^

W tym roku moje świąteczne menu będzie podobne do tego z poprzedniego roku + spróbuje przyrządzić wegańskie "śledzie" :)

1. Barszcz czerwony na domowym zakwasie.

2. Pierogi z kapustą i grzybami.

3. Łazanki.

4. Sałatka jarzynowa.

5. Smalec z białej fasoli Jadlonomia

6. Seleryba Jadłonomia

7. Boczniaki po kaszubsku Jadłonomia

8. Piernik pomidorowy Jadłonomia

9. Pierniki bezglutenowe Jedzrosliny


A jak wygląda Wasze menu na Święta? Na jakie potrawy nie możecie się doczekać? :)


Na koniec chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia! 

Głęboko wierzę, że ten czas będzie dla Wszystkich Was wyjątkowy, rodzinny i niezapomniany. Życzę Wam oderwania od codziennych trosk i problemów, chwili z rodziną i samym sobą. Docenienia tego co jest wokół Was, tego co posiadacie i z czego możecie być dumni. Zwolnijcie i poczujcie całym sobą te magiczne momenty, które przecież tak szybko mijają. Cieszcie się smakiem, zapachem i widokiem... swojej rodziny, przyjaciół, choinki, nakrytego stołu i pełnych talerzy. Bądźcie wdzięczni, że macie TO wszystko. Dbajcie o siebie, o swoje zdrowe, o swoje myśli i podejście do świata. Wszystko jest w Waszych rękach!


Radosnych Świąt Kochani :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz