piątek, 8 grudnia 2017

Nowości kosmetyczne!


Kosmetykami naturalnymi interesuję się od dawna. 

Czytanie składów weszło mi w krew, biorę pod uwagę tylko i wyłącznie marki, które nie testują na zwierzętach, a kosmetyki muszą być w 100% wegańskie.

Jest tak wiele marek kosmetycznych, że łatwo stracić głowę^^ Przyznaję, że w tej kwestii mój minimalizm odrobinę kuleje... Lubię testować nowe ekologiczne perełki. Wspieram polskich producentów, chętnie sięgam po produkty hand made, wykonywane w domowym zaciszu, z miłości i pasji do natury. Lubię surowce kosmetyczne, które dowolnie mieszam w zależności od aktualnych potrzeb.

A jak to wygląda u Was? Koniecznie dajcie znać czy macie świra na punkcie kosmetyków naturalnych?^^ 


A żeby nie rzucać jedynie słów na wiatr, dzisiaj przychodzę do Was z małymi zakupami :)



1. Promocja w Rossmannie zachęciła mnie do wypróbowania nawilżającego szamponu od Petal Fresh z pestkami winogron i oliwką. Po pierwszym użyciu mogę jedynie napisać, że ma piękny słodko-odświeżający zapach i ładnie myje włosy, nie plącząc ich i nie obciążając. 

2. Demakijaż olejkami to mój stały punkt podczas wieczornej pielęgnacji twarzy. Jak do tej pory śmiało mogę polecić olejek od Resibo i czysty olejek jojoba, który świetnie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia. Kolejny raz uzupełniłam moją kosmetyczkę w ten produkt. 

3. Markę Sylveco znam bardzo dobrze, ale dopiero teraz skusiłam się na ich słynny tonik hibiskusowy. Jak na tonik ma dość gęstą konsystencję, przypominającą żel, dlatego będę go wklepywać palcami, nie używając wacików.

4. Żel aloesowy to mój stały niezbędnik w pielęgnacji zarówno twarzy jaki i całego ciała. KLIK

5. Jesień i zima to najlepszy czas na mocniejsze złuszczanie naskórka, dlatego też postanowiłam wypróbować jeden z kosmetyków The Ordinary. Postawiłam na serum z kwasem salicylowym o dobrym składzie w bardzo przystępnej cenie. Będę dawała znać jak działa^^ KLIK

6. Serum z witaminą C Mad Hippie jest ze mną już kolejny raz. Uwielbiam ten kosmetyk. Pięknie rozświetla, delikatnie złuszcza, nawilża, łagodzi stany zapalne, zmniejsza zaczerwienienia, nie zapycha. KLIK

7. Od dawna chciałam przetestować krem nawilżający od Iossi. Kosmetyk zbiera same pozytywne recenzje, czas przekonać się czy mnie też zachwyci. W składzie kremu znajdziecie olejek z róży, jojoba, z awokado, masło shea, olejki eteryczne oraz witaminę C i E. KLIK


A co Wam kochane wpadło ostatnio do koszyka? Skorzystałyście z obniżek podczas Black Friday?^^

Dajce znać :)

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz