wtorek, 19 grudnia 2017

Ulubieńcy kosmetyczni listopada! 11/2017


Wiem, że mamy końcówkę grudnia, Święta tuż, tuż... ubieramy choinkę, pieczemy ciasta, wiele z nas kompletuje gwiazdkowe prezenty. Dawno zapomnieliśmy o tegorocznej jesieni. No cóż... ja jednak przychodzę do Was z krótkim kosmetycznym podsumowaniem listopada^^ Ulubieńcy :) Lepiej późno, niż wcale. Prawda?^^

Miałam pominąć ten post, ale po dłuższym zastanowieniu postanowiłam jednak wspomnieć o perełkach minionego miesiąca. Żal ich nie polecić... Co to, to nie! Koniecznie na nie zerknijcie, bo warto :)



1. Żel rumiankowy Sylveco sprawdził się o wiele bardziej niż jego "brat" z tymiankiem. Ta wersja super działa na moją problematyczną cerę. Skutecznie myje, reguluje wydzielanie sebum, zapobiega wypryskom, nie ściąga skóry, nie wysusza jej. Zawiera kwas salicylowy, który delikatnie zluszcza naskórek. Żel jest bardzo wydajny, ładnie pachnie. 

2. Demakijaż olejkami jest dla mnie idealną opcją zmycia z buzi kosmetyków kolorowych. Bardzo lubię olej jojoba, ale jak wiadomo olej, olejowi nie równy. Testowałam sporą ilość olejków jojoba, ale ten od MyVita jest zdecydowanie najlepszy. Nierafinowany, organiczny, bio. Posiada wygodną pompkę. 

3. Kolejny kosmetyk to pewnie dobrze Wam znany tonik hibiskusowy od Sylveco. Oj, bardzo lubię ten produkt :) Aplikuję go palcami, wklepując w skórę. Ma gęstszą konsystencję od tradycyjnych toników, przypominającą rozwodnioną galaretkę^^ Tonik pięknie nawilża, łagodzi podrażnienia, koi zaczerwienienia, stany zapalne,ujednolica koloryt skóry, nie zapycha, nie ściąga skóry. Super wydajny.

4. Nawilżający szampon od Petal Fresh to ostatnio mój największy ulubieniec w pielęgnacji włosów. Skutecznie oczyszcza, pozostawia miękkie, lejące włosy. Nie plącze ich, nie obciąża. Jest wydajny i ślicznie pachnie. 

Przy każdej okazji, kiedy do Was piszę rozpiera mnie energia. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę tu wracać. To dla mnie czysta przyjemność. Kocham pisać i kocham to miejsce. Ostatnio mam bardzo mało czasu, ale naprawdę staram się o regularność postów^^ 

Pozdrawiam Was serdecznie :) Piszcie śmiało o Waszych kosmetycznych odkryciach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz