wtorek, 20 grudnia 2016

Moje świąteczne Must Have!


Czy Wy także macie taką listę TOP rzeczy/rytuałów, które koniecznie MUSICIE zrobić w święta?^^

Mam nadzieję, że tak... bo inaczej pomyślę, że ze mną coś nie tak :)

No cóż... jestem świątecznym freakiem! Już od 1 grudnia wplatam w swój plan dnia kilka małych rytuałów, które stopniowo przybliżają mnie do magicznych trzech dni.


Koniecznie dajcie znać jak to wygląda u Was? Jakie są Wasze świąteczne plany, jak wygląda Wasz relaks? :)




1. Próbowałam zrezygnować z kawy, ale to dla mnie ciężki temat^^ Znacznie ją jednak ograniczyłam na rzecz aromatycznych, korzennych herbat. Typowo świąteczne smaki! Rozgrzewające, lekko pikantne, a z drugiej strony słodkie. Chyba nie ma nic lepszego niż wieczór z kubkiem gorącej herbaty...

2. ... no może jeszcze mogę zaliczyć do tego grona słodkie kakao/gorącą czekoladę. Wystarczy zagotować mleko roślinne z surowym kakao. Dla chętnych: można dosłodzić syropem klonowym i dodać tabliczkę gorzkiej czekolady. I cieszymy się smakiem.
 
3. Teraz już wiem, że nadal gdzieś głęboko siedzi we mnie małe dziecko :) Pidżamy w renifery, bałwanki, śnieżynki, postaci z kreskówki. W okresie świątecznym mam szczególną potrzebę kupowania nowych kompletów, bo przecież w czym mam się relaksować podczas długich wieczorów na kanapie? Pidżamka ze zdjęcia to komplet z F&F.

4. Wieczory filmowe to mój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu w czasie świąt :) Śmiało mogę nadrobić zaległości i jeszcze bardziej poczuć tą atmosferę. Do moich ulubionych należą: Listy do M., Listy do M. 2, Przetrwać Święta, Holiday no i nie może zabraknąć Kevina.




5. Zapach świeżej choinki nie ma sobie równych! Piękna zielona Panna pojawia się u mnie w domu znacznie wcześniej niż 24.12. Mogę nacieszyć oczy i nos :) Uwielbiam wpatrywać się w blask światełek.

6. Nieodłącznym elementem Świąt jest pieczenie pierniczków. Co roku ruszam z małą produkcją odpowiednio wcześnie, żeby ciasteczka miały czas zmięknąć. A potem wielkie ozdabianie^^



7. Przyznaję, że niektóre limitowane edycje kosmetyków łapią mnie za serce i daję się skusić na kilka drobiazgów. Nowe korzenne zapachy, które szybko rozgrzewają i "otulają". Chętnie sięgam po masła do ciała i kremy do rąk. Bogate konsystencje niezwykle korzystnie wpływają na skórę. Nawilżają, natłuszczają, regenerują skórę. Polecam Naturativ.

8. Grudzień zdecydowanie należy do świątecznych hitów, w których nieodłącznie prym wiedzie Michael Buble.

9. Kultowe filmiki w czasie Świąt? Oczywiście Vlogmas :) Pewnie jak większość z Was także śledzę Daily Vlogi i inspiruję się celebrowaniem codzienności innych.


Co dopiszecie do świątecznej listy? :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz