piątek, 30 grudnia 2016

TAG: Moja osobowość!


Kochani witam się z Wami po krótkiej świątecznej przerwie :)

Czy zdążyliście już wrócić do "szarej rzeczywistości"?^^ Przyznaję, że ja miałam z tym nie lada problem... nie należałam do tej szczęśliwej grupy osób mających dodatkowe 24 godziny relaksu :) nie wspominając o szczęśliwcach (czyt. studenci i uczniowie^^) Byłam zmuszona szybko się obudzić i już dzień po świętach stawić się w pacy. Przeżyłam... nie obyło się bez mocnej kawy i dużej dawki owoców :)


A jak to wyglądało u Was? :) Już pracujecie, czy jeszcze cieszycie się odpoczynkiem?
 Piszcie także jak spędziliście święta :) Co dobrego jedliście? Mikołaj był w tym roku łaskawy? :)


W wolnej chwili zapraszam Was na bardzo ciekawy TAG, podpatrzony u Mai.

Zachęcam Was do podzielenia się swoimi odpowiedziami w komentarzach :)





1. Mój styl ubierania w czasach "młodości".

Cofając się kilka lat wstecz wracam myślami do czasów gimnazjum i liceum i widzę.... zbyt wiele :) Zdecydowanie wolałam stawiać na ilość, niż jakość^^ Bransoletka, kolczyki, pierścionki, naszyjnik... Dużo tego. Nie stawiałam na minimalizm i nie wiedziałam absolutnie nic o poszukiwaniu swojego stylu. 

2. W co lubisz się ubierać? W czym czujesz się najatrakcyjniej?

Teraz wygląda to zupełnie inaczej. Odnalazłam swoją "modową drogę", stawiam na bazowe kolory, proste kroje i minimum biżuterii. Mój ulubiony i jednocześnie najatrakcyjniejszy look  to ciemne jeansy, prosty T-shirt w paski, klasyczny zegarek i złoty pierścionek. Nie lubię obcasów, dlatego do takiego outfitu wybieram trampki. Prosto i klasycznie. Tak lubię :)

3. Twoje hobby dziś i kiedyś....

Kiedyś bardzo ciężko było mi odnaleźć swoje hobby. Próbowałam wielu rzeczy, ale niczego nie kochałam tak naprawdę. Dużo czytałam i spacerowałam .

Teraz z łatwością mogę powiedzieć, że moje hobby to joga, bieganie, prowadzenie bloga i jeszcze więcej czytania :) To się nie zmieniło^^

4. Jak lubisz kończyć dzień?

Należę do tych osób, które potrzebują wieczorem odrobiny wolnego czasu, aby zwolnić i się zrelaksować. Robię wszystko żeby mieć minimum 30 minut na książkę, gorącą herbatę, ciepły koc i piżamkę^^

5. Jak najchętniej spędzasz czas wolny?

Co robię? Wskakuję w wygodny dres, parzę aromatyczną kawę, czytam i planuję. Lubię rozpisać swoje obowiązki, plany i pomysły. W ten sposób szybko "oczyszczam" głowę ^^ 

6. Gdybyś miała porównać się do zwierzęcia to do jakiego?

Myślę, że byłby to kot. Podobnie jak one odrobinę stronię od ludzi^^ Wolę pobyć ze sobą, pomyśleć, odłączyć się od tłumu. Z drugiej strony lubię czuć przy sobie obecność drugiej osoby i zwyczajnie się przytulić.

7. Co robisz przez większość czasu w ciągu dnia?

Większość mojego czasu wypełnia praca, dlatego... pracuję^^ 

8. Co chciałabyś robić przez większość czasu w ciągu dnia?

Gdybym miała wybierać pracowałabym na własny rachunek, we własnej firmie. Moim biurem były dom, wolność w podejmowaniu decyzji, radość z działania i satysfakcja z rezultatów. Myślę, że powiązałabym obowiązki z przyjemnością - zdjęcia, wpisy na bloga. W przerwach obowiązkowy długi spacer, kawa i sesja jogi. Obecnie pracuję na etacie, cieszę się, że mam stanowisko, ale to nie szczyt moich marzeń^^ Z racji tego, że praca jest dla mnie bardzo ważna, dlatego to właśnie taka jej forma wypełniałaby większą część mojego czasu wolnego.

9. Dziś może się spełnić Twoje marzenie... Które wybierasz?

Myślę, że to wycieczka do Nowego Jorku :)


10. Wolisz elastyczny, czy zorganizowany czas pracy?

Zdecydowanie zorganizowany! Jestem  uzależniona od planowania :)

11. Czy przejmujesz się tym co mówią o Tobie inni?

Kiedyś TAK, teraz absolutnie NIE :) To ogromna zmiana, za którą jestem niewyobrażalnie wdzięczna! Dorosłam, poznałam siebie, swoje słabe i mocne strony, potrzeby, stworzyłam wizję świata, otworzyłam oczy na kilka kwestii... Znaczący udział miało tu przejście na weganizm. Świadoma decyzja sprawiła, że wzięłam za siebie odpowiedzialność, bronię swojego zdania, a jednoczenie jestem w 100% pewna że robię dobrze.

Jeszcze raz zachęcam do wzięcia udziału w TAGU :)
Z przyjemnością lepiej Was poznam :*

Pozdrawiam Kochani i do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz