piątek, 16 września 2016

Projekt: Śniadanie!


To zdecydowanie mój ulubiony posiłek^^ 

Litrowy słoik owocowego koktajlu, owsianka z domową granolą, domowy budyń z kaszy jaglanej... I jak? Brzmi obiecująco? :) 

Pyszne, słodkie, koniecznie owocowe śniadanie! Celebruję tą chwilę jak najdłużej, wyciągam z niej wszystko co najlepsze, delektuję się smakiem i powoli popijam herbatkę. Nawet w te dni, kiedy jedną ręką rozczesuję włosy, a drugą maluję rzęsy robię wszystko, żeby wygospodarować 20-30 min na pierwszy posiłek w ciągu dnia. 

Przeważnie wiem co przygotuję, bez godzinnego stania przed otwartą lodówką^^ Jeszcze przed przejściem na weganizm miałam z tym problem. Śniadania były nie lada wyczynem. To mi nie smakuje, tego nie chcę, to jadłam wczoraj i tak w kółko. Niby taki szeroki wybór, a jak się okazuje nie miałam co jeść :) Myślę, że to sprawka mojego "zamknięcia się na smaki" szczególnie owoców, warzyw i zbóż. Przeważnie decydowałam się na jogurt, czekoladowe musli i kawę. O zgrozo! :) Teraz, kiedy sięgam po różnorodne owoce, kasze, domowe musli śniadania są przepyszne i kolorowe. Odczuwam smaki! Nie boję się jedzenia! Jem do syta! Zawsze tego chciałam i ma!

A jak to wygląda u Was? Co najczęściej jecie na śniadania? Wiecie na co macie ochotę, czy wręcz przeciwnie nie macie pomysłu na posiłek? :)

Dla wszystkich niezdecydowanych przychodzę z nową serią na blogu: Projekt: Śniadanie!

Mam dla Was kilka pomysłów na zdrowe, pożywne, wegańskie śniadania! 

Ostatnio przeważają te w wersji jesiennej! Moje ulubione połączenia.
Zapraszam :)



1. Owsianka na mleku ryżowym, z rodzynkami, jagodami goji, figą i karobem.





2. Owsianka z musem z malin, brzoskwiniami, karobem i płatkami kokosa.


3. Ryż na słodko z duszonymi jabłkami, bananem i cynamonem.


4. Koktajl z 3 bananów, jagód, brzoskwini i łyżeczki korzenia maca + domowe musli. Przepis u nissiax83


5. Owsianka na mleku ryżowym, z siemieniem lnianym, malinami, figami i domowym musli.


Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Aaa u mnie śniadanie jest chyba najgorsze :P Kiedyś nic nie jadłam, a teraz od przymusu jem kanapkę i tyle :P
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń