wtorek, 29 listopada 2016

Nowości z iherb!


Witam Was Kochani!

W ostatnich dniach uzupełniłam nieco moje zapasy suplementów!  Jak zawsze z niezawodnego źródła :) iherb

Przy okazji wpadło też coś jeszcze...


1. Krwawnik to zioło, które w nturalny sposób reguluje hormony. Niezwykle pomocne w sprawach kobiecych, jeżeli macie problem z opóźnioną miesiączką warto po nie sięgnąć. Niestety herbatka przestała na mnie działać, kupiłam więc tabletki. KLIK

2. Probiotyki to absolutna podstawa w trosce o zdrowie! Jelita to nasz drugi mózg! Ich złe funkcjonowanie odbija się zarówno na trawieniu, samopoczuciu, bólach brzucha, wyglądzie skóry, w tym trądziku i pracy innych narządów. Mój wybór to probiotyki zawierające 10 szczepów w liczbie 25 bilionów. KLIK

3. Witaminę K2 przyjmuję wraz z witaminą D3, aby nie doprowadzić do zwapnienia tętnic. KLIK KLIK

4. Od miesiąca suplementuję także cynk dla skóry, włosów i paznokci. Przy zakupie cynku zwróćcie uwagę na to, czy tabletki wzbogacono w miedź. KLIK

5. Kolejnym must have jest witamina B12. KLIK

6. Herbatka Pau d'Arco to ziółka wspomagające pracę jelit, poprawiające ich funkcjonowanie, niszczące candidę. Już mogę powiedzieć, że są bardzo dobre w smaku^^ KLIK

7. Róż + bronzer w odcieniu Ligh z super naturalnym składem, pełnym organicznych składników. KLIK

8. I na koniec jedna z moich ulubionych past do zębów. Naturalna, bez fluoru, z dodatkiem ksylitolu. KLIK


A czy Wy zamawiacie na iherb? Jakie są Wasze perełki z tego sklepu? :)

Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz