wtorek, 18 kwietnia 2017

Regulujący podkład Clare Blanc - recenzja!


WIEM, CZEGO CHCĘ. LUBIĘ SIEBIE.
NIE BOJĘ SIĘ ZMIAN. ŻYJĘ BLISKO NATURY.
KOCHAM WOLNOŚĆ.
POPEŁNIAM BŁĘDY I TRUDNO, ALE CZASEM TRZEBA ZBŁĄDZIĆ,
BY ZNALEŹĆ WŁAŚCIWĄ DROGĘ.
NAZYWAM TO ZBIERANIEM CENNYCH DOŚWIADCZEŃ.
WIEM, JAK ZADBAĆ O SIEBIE. WIEM, JAK ZADBAĆ O CIEBIE.
CLARÉ BLANC.

Brzmi obiecująco? :)


Od dłuższego czasu szukałam ideału wśród minerałów. Przebrnęłam przez Annabelle, Pixie i Lily Lolo... były lepsze i gorsze dni^^ Podkłady testowałam w różnych warunkach. W domu, na zewnątrz, przy śniegu, mrozie i wysokich temperaturach. Annabelle i Pixie się nie sprawdziły. Tworzyły maskę, a po kilku godzinach podkład przypominał "ciastko". Zdecydowanie Lily Lolo wypadało najlepiej i to właśnie jemu byłam wierna przez dłuższy czas. To bardzo dobre minerały, jednak nie bez wad.

Kiedy w internecie natknęłam się na Clare Blanc postanowiłam spróbować raz jeszcze. I to z jakim skutkiem...? Jestem oczarowana efektem jaki daje regulujący podkład tej marki. Mogę śmiało powiedzieć, że bije na głowę wszystkie pozostałe minerały. Najlepszy!

Clare Blanc oferuje całą gamę odcieni podkładów, możecie też zamówić próbki. Ja zdecydowałam się na nr 220.

Podkład jest dobrze rozdrobniony, zawiera jedynie cenne, dobroczynne dla skóry składniki.  Zawiera olej jojoba bogaty w witaminę A, E i F przyspieszające regenerację skóry i opóźniające procesy starzenia. Ponadto puder jedwabny będący naturalnym regulatorem wilgotności. Wpływa na przedłużenie działania kosmetyku, tzn. redukuje błyszczenie, utrwala makijaż. Podkład posiada naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF 15. 

Skład: MICA CI 77019, TITANIUM DIOXIDE CI 77891, ZINC OXIDE CI 77947, SERICA, JOJOBA ESTERS. MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007.

+ idealnie dobrany odcień 
+ podkład pięknie stapia się z naturalnym kolorytem cery
+ nie tworzy efektu maski, nawet przy kilku warstwach
+ nie tworzy maski
+ nie podkreśla suchych skórek, pokuszę się nawet o stwierdzenie, że nawilża (dzięki dodatkowi oleju jojoba)
+ nie zapycha, leczy skórę, idealny dla cery trądzikowej, wrażliwej, alergicznej, ale też suchej
+ podkład dobrze kryje, a przy tym jest lekki, jedwabisty
+ cera się nie blyszczy
+ łatwa aplikacja
+ naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF 15
+ naturalny skład
+ wydajny

Znacie minerały Clare Blanc? Ktoś może testował podkład? Podzielcie się swoimi wrażeniami w komentarzach :)

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Cześć. Mam pytanie dotyczące koloru. Planuję zakup podkładu Clare Blanc i najpierw muszę oczywiście kupić próbki, żeby dobrać dobry kolor. Używałam Lily Lolo Blondie i Earthnicity Porcelain. (Używałam też Annabelle Beige Fairest ale teraz z perspektywy czasu stwierdzam że jednak był za jasny ;)) Czy mogłabyś mi jakoś doradzić, który kolor CB będzie (wg Ciebie) najlepszy? Obstawiam 220 ale w internecie ciężko jest znaleźć zdjęcie tego odcienia na skórze. :)

    OdpowiedzUsuń