piątek, 26 maja 2017

Zakupy na Iherb.pl!


Ta strona to prawdziwa kopalnia perełek! Naturalne kosmetyki, dobre suplementy, czy pyszne jedzenie, a to w naprawdę rozsądnej cenie (w porównaniu do podobnej wielkości produktów na polskim rynku). Zakupy w tym sklepie robię statystycznie raz w miesiącu^^

I  tym razem uzbierało się trochę rozmaitości. 

Zapraszam do oglądania.
  

W tym zamówieniu postawiłam na pielęgnację i kilka nowych suplementów. 

Mydełko DermaKlear jest ze mną już od ponad roku. Jest mega wydajne! To dopiero moje drugie opakowanie! Jestem zakochana w tym produkcie. Wspaniały kosmetyk dla osób z cerą problematyczną. Pomaga wysuszyć wypryski, jednocześnie nie podrażniając skóry. Dobrze myje, usuwa makijaż, ma naturalny skład i jest tanie. 

Maseczkę z dynią Andalou testowałam w okresie zimowym i sprawdziła się na tyle dobrze, że zamówiłam drugie opakowanie :) Ładnie złuszcza i rozjaśnia. Zawiera kwasy, dzięki czemu może być idealną alternatywą dla mocniejszych zabiegów w okresie letnim.

Antyperspirant w kremie Schmidt's sprawdza się u mnie fenomenalnie. Chroni przed nieprzyjemnym zapachem, nie podrażnia skóry pod pachami, ma naturalny, wegański skład. Tym razem zdecydowałam się na wersję różaną. 

Maski w płachcie to obecnie jedne z  najpopularniejszych produktów wśród kobiet^^ Sama chciałam spróbować takiej wersji maski, ale wszystkie obecnie na rynku nie zachwycały mnie składem. Na szczęście iherb przyszedł z pomocą^^ Kosmetyki Andalou zdecydowanie wpisują się w moje potrzeby :)

Wegański tusz E L F  to zdecydowanie warty uwagi kosmetyk. Polecam! Za całe 12 zł otrzymujecie ładnie rozdzielone, pogrubione, czarne rzęsy.

Zamówiłam także kilka suplementów. Kolejne już opakowanie magnezu, niezawodne w walce z przerostem candidy olej oregano i kwas kaprylowy. Tym razem zdecydowałam się także na wegańskie omega-3 oraz enzymy trawienne, które pomagają w trawieniu białek, węglowodanów i tłuszczy. 


A czy Wy robicie zakupy na iherb? Co Was najbardziej zaciekawiło? Co polecacie? :)

Pozdrawiam.


1 komentarz:


  1. iherb to mój ulubiony sklep. Podobnie jak ich system rabatowy. W lutym jest 10% rabatu na zakupy za pomocą kodu ARO9502.

    OdpowiedzUsuń