wtorek, 1 sierpnia 2017

Kremy przeciwsłoneczne do twarzy! - przegląd, co polecam?


 Zapewne zewsząd słyszycie, że jak upały, to koniecznie też krem z filtrem i dużo wody!

I tak jak zgadzam się z regularnym nawadnianiem organizmu od wewnątrz, tak w przypadku filtrów jestem dość sceptyczna^^

Może przyprawię kogoś o zawał, ale... nie stosuję kremów z filtrem na ciało! :) Nie widzę takiej potrzeby. Nie opalam się i nie leżę na plaży. Jeżeli już wystawiam skórę na działanie słońca nieco dłużej niż zazwyczaj (spacer, bieganie) sięgam po olej kokosowy lub inne olejki z wysokim filtrem.

Nie stosuję filtrów chemicznych. Wybieram te mineralne. 

Nie aplikuję kremów z SPF przez cały rok, jedynie latem w te dni, kiedy mamy mocne słońce.

Rezygnuję z typowej ochrony przeciwsłonecznej ciała (nakładam krem do twarzy jedynie na znamiona i tatuaż), jednak nie zapominam o ochronie skóry twarzy. 

Mam cerę mieszaną i dość problematyczną, dlatego nie ryzykuję^^ Wiecie przebarwienia, zaskórniki, wysyp po lecie i takie tam....

W mało słoneczne dni sięgam po olej z nasion malin, który jest moim absolutnym letnim hitem w pielęgnacji cery. Szybko się wchłania, nie przetłuszcza skóry, nie zapycha, ma naturalny filtr. Stanowi idealną bazę pod makijaż. W zupełności mi wystarcza. Kiedy jednak nawiedzają nas afrykańskie upały^^ szukam czegoś mocniejszego :) Wybieram krem z min. SPF 30. Musi być mineralny, naturalny i wegański. Wbrew pozorom wybór jest bardzo duży.



1. Mój faworyt to bezolejowa emulsja mineralna SPF 30, o której pisałam TUTAJ. Serdecznie polecam, ja byłam zachwycona działaniem tego kosmetyku. Nie zapycha, nie bieli, nie przetłuszcza, bardzo dobry pod makijaż.


2. Mineralny, naturalny, z wysokim filtrem... możecie zerknąć także na Phenome.



3. Clochee to marka, którą uwielbiam, dlatego z chęcią wypróbuję ich matujący krem z bardzo wysoką ochroną. 50!


4. A może coś z niższym faktorem, do codziennej pielęgnacji? Propozycja od Make Me Bio wydaje się bardzo interesująca.



5. Jeżeli tylko znacie i zamawiacie ze strony iherb.pl dobrze wiecie jaka to kopalnia naturalnych, wegańskich kosmetyków!^^ Także tych z filtrem. Po zapoznaniu się z ofertą mam dla Was mineralny filtr SPF30 Andalou...




7. Jeżeli szukacie czegoś z kolorem, coś co zapewni Wam jednocześnie ochronę i ujednolicenie kolorytu skóry polecam ten krem BB.


A jak to wygląda u Was? Stosujecie filtry codziennie, czy tylko podczas upałów? Sięgacie po chemiczne, czy mineralne? :)

Pozdrawiam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz