piątek, 28 lipca 2017

Mini zamówienie! Iherb.pl!


Tym razem będzie naprawdę MINI^^ 

Postanowiłam jednak dzielić się z Wami nawet najmniejszymi zakupami... a może coś wpadnie Wam w oko. Szukacie nowego żelu, a może ciasteczek do popołudniowej herbaty?

Spieszę Wam z pomocą! :)



1. Od dłuższego czasu jestem pod ogromnym wrażeniem marki Acure. Kosmetyki są w 100% wegańskie, naturalne, ekologiczne i nietestowane na zwierzętach. Mają cudowne składy, szybko działają i nie odstraszają ceną^^ Tym razem postanowiłam wypróbować żel myjący z chlorellą, olejkami i ekstraktami owocowymi. Żel pięknie pachnie cytrusami i super zmywa makijaż. Już teraz mogę powiedzieć, że nie pozostawia ściągniętej skóry, wręcz przeciwnie jest miękka i miła w dotyku.

2. Szukałam też mocniejszej alternatywy żelu aloesowego, a jednocześnie czegoś łagodniejszego od punktowych preparatów na wypryski. Znalazłam ziołowy żel z olejkiem z drzewa herbacianego, lawendą, miętą i rumiankiem Kiss My Face Break Out Botanical Acne Gel. Kosmetyk ma za zadanie regulować wydzielanie sebum, odświeżać, łagodzić stany zapalne i przyspieszać ich gojenie. 

3. Uzupełniłam także zapasy magnezu.

4. I postanowiłam wypróbować kolejny suplement z kwercetyną MRM na poprawę trawienia i wsparcie pracy jelit.

5. Nie mogłam zakończyć zakupów bez wrzucenia do koszyka moich ulubionych krakersów Mary's Gone. Idealnie chrupiące, wegańskie, pełne wartościowych tłuszczy w postaci ziaren słonecznika, dyni i lnu. Świetne jako dodatek do awokado.


Małe zakupy, a jak cieszą! :) A co Wam udało się kupić w ostatnim czasie?

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz