niedziela, 1 lutego 2015

NieKosmetyczni ulubieńcy stycznia!


Przyszła pora na fajne rzeczy, które w tym miesiącu przykuły moją uwagę :)

Zdecydowanie styczeń należał do wszystkiego co niekosmetyczne :) 





1. Książki




Tym razem mam 2 propozycje: "Gwiazd naszych wina" i "Hopeless". Zarówno jedna, jak i druga książka zapadły mi w pamięć. Koniecznie trzeba je przeczytać! "Gwiazd naszych wina" znają chyba wszyscy, jak nie książkę to z pewnością film - wzrusza, daje do myślenia i uczy! O "Hopeless" mogłabym pisać godzinami, ale nie chcę zdradzać treści, dlatego odsyłam do księgarni. Mogę zapewnić, że ta historia powali Was na kolana - dosłownie! (pojawi się post o ostatnio przeczytanych książkach). Ceny książek wahają się od 30 zł do 35 zł.

2. Serial "Zemsta"




Ten serial pokochałam całym sercem! Za grę aktorską, scenariusz, miejsce akcji, intrygi i zagadki. Wciąga od 1 minuty do ostatniej. Odcinki oglądam na zalukaj. Powiem tylko, że serial opowiada historię dziewczyny, która chce pomścić śmierć swojego ojca i wciela w życie swój misterny plan działania. Wolny wieczór, "Zemsta" i gorąca herbata♥

3. Piosenka "Perdoname"
           

             


Utwór, który chodził za mną cały miesiąc. Szybko wpada w ucho, idealny "kawałek" na imprezę i bardzo istotny punkt: piosenka w języku hiszpańskim :)

4. Woda aloesowa




Mój ulubiony napój w tym miesiącu. Pyszna woda z cząstkami aloesu, które przypominają żelki:) Idealnie gasi pragnienie, cena ok. 4-5 zł.

5. Open FM


Internetowe radio posiadające mnóstwo kategorii, które wybieracie w zależności od nastroju lub czynności, jaką wykonujecie :)  macie do wyboru: fitness, bieganie, nauka, impreza, praca, happy, sad...

6. Grzaniec




Wino z goździkami, cynamonem i pomarańczą na gorąco króluje w czasie zimowych miesięcy, Przyjemne rozgrzewa, wyśmienicie smakuje i umila długie wieczory :) Tylko nie pomyślcie, że piję go codziennie :) 


Życzę miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz