niedziela, 1 marca 2015

NieKosmetyczni ulubieńcy lutego!


Hello March! :)

Nowy miesiąc przywitał mnie pięknym, słonecznym dniem :) czy u Was też już prawie wiosna? :)

Dzisiaj pokażę Wam wszystkie fajne rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. Pojawi się piosenka, film, napój..... chodźcie!

1. Herbata z imbirem.



Mój ulubiony napój w minionym miesiącu, jak sądzę to właśnie on utrzymał mnie w dobrym zdrowiu :) Imbir ma właściwości przeciwbakteryjne i przeciwwirusowe, dlatego polecany jest nie tylko do herbaty, ale też do wody z cytryną. Pyszna, rozgrzewająca herbatka.




2. Green Hills, o smaku jagodowej babeczki.



Drugi napój, który skradł moje serce :) Herbatka smakuje jak jagodowe ciastko/lody! Pyszna! Idealna jako deser po obiedzie. Dostępna w Biedronce, za ok. 4 zł.

3. Pancakes.



Moje ulubione śniadanie! Jestem wierną fanką naleśników, a te amerykańskie kocham miłością prawdziwą :) Swoje pancakes robię w zdrowszej wersji: z ciemnej mąki, bez cukru, z mlekiem roślinnym. Naleśniki najczęściej zjadam z bananem i borówkami amerykańskimi.

4. Złociste siemie lniane, mielone.



Niezbędnik w kuchni każdego weganina :) Zamiennik jajka w tradycyjnych naleśnikach, idealnie sprawdza się jako posypka do sałatek i na kanapki.

5. Gazeta WH, marzec.



Gorąco polecam ten magazyn dla wszystkich dbających o zdrowie i aktywny tryb życia. Zawiera mnóstwo przydatnych informacji, ciekawych artykułów i różnorodne plany treningowe. Systematycznie kupuję WH, ale ten numer szczególnie mi się spodobał :) Moją uwagę najbardziej przykuły wiadomości na temat małej czarnej, czyli kawy, spodobał mi sie ranking najleszych ketchupów, w którym wygrał Krokus. Z kategorii SPORT mogę polecić artykuł, opisujacy ćwiczenie na silny i seksowny brzuch, czyli deskę oraz trening składający sie z 2 części, spalajacy tłuszcz i rzeźbiący mieśnie

6. Piosenka "Love me like you do" Ellie Goulding.

              

               

Ten utwór towarzyszył mi cały miesiąc... i nadal towarzyszy :) Piękny głos Ellie czaruje w hitowym filmie "50 twarzy Greya" :) Na YouTubie można znleźć dużo coverów, ja też mam swój ulubiony.

Filmy! Będą aż 3! :)


7. "Love Rose"



Film polecany przez wszystkich, cieszący się ogromną popularnością. Mnie także zachwycił, dlatego polecam, tym którzy jeszcze nie mieli okazji go widzieć. Historia dwójki przyjaciół, których los od siebie oddala i utrudnia stworzenie szczęśliwego związku. Mimo iż się kochają nie dane im jest być razem, Bardzo prawdziwa opowieść o miłości i przyjaźni.

8. "Zaginiona dziewczyna"



Szok, szok, szok! Tyle mogę powiedzieć o tym filmie! Początkowo myślałam, że będzie to zwyczajna historia mężczyzny szukającego zaginionej żony, ale NIE! Jak bardzo Was zdziwi każda minuta tej filmowej zagadki. Amy i Nick to młode małżeństwo przeżywające kryzys. W dniu rocznicy ślubu, kobieta znika bez śladu, a głównym podejrzanym staje się jej mąż. Nick spotka się z krytycznymi opiniami i osądem sąsiadów, ale czy to on zabił żonę? Odsyłam do filmu :) Nie pożałujecie!

9. "Zanim zasnę"



Kolejna zagadkowa propozycja. Cierpiąca na amnezję kobieta, budzi się każdego ranka nie pamiętając dnia poprzedniego. Zaczyna nagrywać samą siebie, aby dowiedzieć się kim jest, co robi i z kim żyje. Czego sie dowie? Odpowiedź Was zaskoczy :)


Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz