wtorek, 29 września 2015

Smoothie bowl - moja ulubiona kompinacja!



Jesienią owsianka rządzi się swoimi prawami! :) raczej nigdy nie spadnie na 2 miejsce, tyle możliwości: nasion, orzechów, owoców... owsianka ma wiele twarzy i smaków :) ale ostatnio coraz częściej zdradzam ją z innym pysznym, sycącym śniadaniem - smoothie bowl! 

Można zmiksować dowolne owoce, płatki owsiane, wodę, mleko i uzyskać miseczkę wypełnioną po brzegi takimi pysznościami :) Na co aktualnie macie ochotę :) 

Smoothie bowl to coś w typie koktajlu, ale w gęstszej wersji "do łyżki" :)



Mój ulubiony przepis:
 - szpinak - ok. 2 garści
- banany - 2-3 sztuki
- płatki owsiane - ok 1-1,5 szkl.
- mleko roślinne
- karob
- spirulina
- nasiona chia + ostropest + siemię lniane - mieszankę trzymam w osobnym słoiku,1 łyżkę mielę w młynku do kawy i dodaję do koktajli, owsianek  smoothie bowl

Płatki owsiane zalewam wodą i czekam aż zmiękną. Wrzucam do blendera wszystkie składniki i miksuję. Tyle :) Przelewam do miseczki i dodaję orzechy, borówki, musli, itp. 


Smacznego :)

2 komentarze:

  1. też lubię takie śniadania, właściwie ostatnio prawie zawsze albo smoothie bowl, albo lody :) ewentualnie melon. do ciepłych owsianek jeszcze mnie jakoś nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zagościła "śniadaniowa rutyna" :) raz smoothie bowl, raz oswianka i tak na zmianę :) jakoś nie czuję nudy... i aż chce mi się wstać z łóżka :)

      Usuń