wtorek, 1 grudnia 2015

NieKosmetyczni ulubieńcy listopada!


Kategoria - lifestyle :) Trochę jedzenia, film i YouTube :)


Ogromną przyjemność sprawia mi tworzenie tego typu postów i wyszukiwanie ich na innych blogach^^ to niesamowicie inspirujące...  Zawsze znajdę coś fajnego! 


Dzisiaj moja lista fajnych rzeczy :) może coś Was zainteresuje?^^ 




1. "Elementarz stylu" ok. 50 zł - kolejna pozycja o tematyce mody i stylu. Po przeczytaniu "Slow Fashion" skusiłam się na książkę Kasi Tusk, aby pogłębić swoją wiedzę^^ i już na zawsze zapomnieć o tym, że "nie mam się w co ubrać!" :) Przyznaję, że książka oczarowała mnie pięknymi zdjęciami, minimalistyczną okładką, rozmieszczeniem tekstu i samym faktem, iż autorką jest Kasia - młoda, stylowa dziewczyna, której bloga śledzę od dawna. Książkę przeczytałam w przeciągu kilku dni, została napisana prostym, jasnym językiem, z podziałem na rozdziały. Kasia w przeciwieństwie do autorki "Slow Fashion" dość kategorycznie określa jakie ubrania musimy mieć w swojej szafie i na jakie zestawy się zdecydować. Porusza temat dostosowywania ubioru do określonych sytuacji i miejsc oraz podkreśla, że każda z nas może nauczyć się, jak być stylową kobietą. Moim zdaniem "Elementarz stylu" i "Slow Fashion" różnią się pod wieloma względami, łączy je jednak umiłowanie do minimalizmu i zakupów w rytmie slow. Tutaj przeczytacie moją opinię o książce Asi :) Myślę, że "Slow Fashion" dokładniej tłumaczy kwestie racjonalnych zakupów i przekazuje więcej teoretycznych informacji, ponadto nie nakazuje kupienia tego i tego , natomiast "Elementarz stylu" jest ratunkiem w chwili zwątpienia :) Odnajdziecie tam spis gotowych kreacji i listę zakupów, która może być niezwykle pomocna:) ( u mnie się sprawdziła^^)

2. Kaki - listopad należał do tych owoców:) Są idealnie słodkie, miękkie i soczyste, ja dodaję je do bananowych koktajli oraz owsianek z masłem orzechowym! Jem też solo :)

3. Smażone jabłka - zaraz po kaki drugie miejsce zajmują ciepłe miękkie jabłuszka z dodatkiem rodzynek, orzeszków i cynamonu♥ dodaję je do kaszy, płatków owsianych, budyniu i chętnie zjadam w towarzystwie wafli ryżowych :) Smażone jabłka to moje wspomnienie z dzieciństwa :)

4. Kolorowanki antystresowe "Zaczarowany las", Empik, 25 zł - wielkie BUM wpłynęło także na mnie :) Postanowiłam sprawdzić, czy faktycznie taka forma relaksu może rozładować napięcie i pomóc w odstresowaniu się - działa!! :) Strasznie wciąga! Kiedy już zacznę kolorować ciężko mnie oderwać :) Gdybym miała więcej wolnego czasu pewnie "Zaczarowany las" byłby już skończony :) Polecam! Kolorowanka + kredki = czuję się jak małe dziecko!

5. Hummus z Biedronki, ok. 7 zł - wiem, że domowa pasta jest o wiele zdrowsza, ale jeszcze nigdy nie uzyskałam tak idealnego smaku w domowym zaciszu :) Hummus podzielony jest na 3 części: smak klastyczny, paprykowy i pomidorowy, sama nie wiem, który kocham bardziej^^ Koniecznie spróbujcie! Ja chętnie zjadam ją z chlebem, z frytkami i warzywami.



6. Focus - UWIELBIAM!  Genialna gra aktorów i fajny scenariusz - profesjonalny oszust poznaje młodą kobietę "po fachu" :) Rodzące się między nimi uczucie odrobinę zmieni ich życie :) Zaskakujące zwroty akcji i duża dawka humoru sprawią, że seans będzie prawdziwą przyjemnością. Polecam, polecam, polecam :)



7. Spectre - kolejna odsłona przygód agenta 007. Nie mogłam odmówić sobie tego filmu :) i oczywiście byłam pod wrażeniem! Jak zawsze Bond to szybkie samochody, piękne kobiety, drinki i pościgi. Perfekcyjnie skrojony garnitur i elegancja głównego bohatera nadal wywołują bardzo pozytywne emocje :) Niczego nie mogło zabraknąć :) Każda część zawiera obowiązkowe elementy, ta również... + małe zaskoczenie :) Przekonajcie się sami :)

8. Vlog Laury Ogrodowczyk - krótki filmik przedstawia piękną uroczystość jaką Laura z najbliższymi przygotowała dla swoich rodziców z okazji ich 30 rocznicy ♥ ostrzegam! Ten materiał to wyciskacz łez! 4 minuty, a zużyłam masę chusteczek :) Vlog Laury to kolejny dowód, że rodzina ma w sobie wielką moc! Nadal wracam do tego filmiku i wciąż się wzruszam. Życzę wszystkim takiej bliskości i oparcia w najbliższych :) Coś pięknego ♥


 Pozdrawiam! Do następnego :)


2 komentarze:

  1. Kaki i kolorowanki <3 Sama mam już 5 zeszytów z kolorowankami i muszę się powstrzymywać od zakupu kolejnych, bo chyba i tak wystarczą mi do końca życia. "Zaczarowany Las" i "Tajemny Ogród" tej samej autorki mają prześliczną kreskę, ale moja ulubiona to "Królestwo Zwierząt" Millie Marotty (:

    A z dwóch książek o stylu wolę "Slow Fashion", właśnie za podejście "róbta, co chceta" według kilku ogólnych zasad (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wybiorę się do Empiku i zerknę na "Królestwo zwierząt" :)

      Usuń