niedziela, 29 listopada 2015

Odliczanie do ŚWIĄT! - doceniam, jestem wdzięczna!


Święta Bożego Narodzenia to dla mnie wyjątkowy czas :)  Co roku z  niecierpliwością czekam na 1 grudnia, aby rozpocząć swoje przygotowania :) 

Wyjmuję świąteczne dekoracje, planuję menu, kupuję prezenty i cieszę się wszystkim co pachnie i smakuje Bożym Narodzeniem :) Okres przed Świętami ma swoją magię, doceniam każdy dzień, żeby później nie stwierdzić "święta, święta i po świętach". Małe drobiazgi, ludzie wokół mnie, melodia,  czy pierwszy pierniczek sprawiają, że czuję to "coś"! Dlatego w tym roku chcę docenić i podziękować za każdy dzień, za każdą małą przyjemność i dobro, które mnie spotka :P 

Dlatego od 1 grudnia zaczynam ODLICZANIE DO ŚWIĄT :) Każdego dnia podzielę się z Wami tym co mnie spotkało i za co jestem wdzięczna :)


Taki mały rytuał - dostrzeganie i docenianie drobnostek, które sprawiają, że się uśmiechasz :) Warto rozwijać i wzbogacać swoje wnętrze, a nie dbać wyłącznie o zewnętrzne oblicze. Wysportowana sylwetka nie pomoże, kiedy zaniedbamy  to co mamy w środku. Zachęcam do takiego "treningu" :) Wdzięczność za życie, otoczenie, chwile, rodzinę...

Przez najbliższe 24 dni nic co dobre nie umknie mojej uwadze :) Magia zbliżających się świąt robi swoje! :) Do zobaczenia 1 grudnia na Fb i Instagramie! Przyłączcie się! oznaczajcie zdjęcia hasztagami: #odliczaniedoswiat #jestemwdziecznaza

Do zobaczenia! :)

1 komentarz: