wtorek, 26 stycznia 2016

Naturalny makijaż - podkład i puder. Co wybrać?


Od dłuższego czasu pielęgnacja mojej twarzy opiera się na roślinnych, wegańskich kosmetykach, które działają znacznie lepiej niż chemiczne, drogeryjne produkty. Są łagodniejsze, mają "czyste" składy, nie są testowane na zwierzętach i nie powodują alergii/podrażnień. Jestem posiadaczką cery mieszanej, od dawna zmagam się z problemem zaskórników i krostek, mam duży problem z doborem kosmetyków, ponieważ praktycznie wszystkie kremy mnie zapychają, albo powodują, że świecę się jak latarnia :) Poszukiwanie właściwych kosmetyków zajmuje wiele czasu! Były chwile radości, ale i zwątpienia, kiedy nic, a nic nie działało. Ostrożnie podchodzę do każdego produktu, analizuję jego skład, bo przecież kosmetyk, kosmetykowi nierówny! Nawet jeżeli mówimy o produktach wegańskich, roślinnych, które rzekomo mają pomagać, a wyrządzają spustoszenie na naszych twarzach! Metodą prób i błędów stworzyłam listę składników, które zapychają moją skórę i teraz omijam je szerokim łukiem :) To długa droga, szczególnie teraz, kiedy nastąpił ogromny wysyp naturalnych firm proponujących cudowne i rewolucyjne produkty :) Można się pogubić :) I chociaż jest trochę problemów i tak uważam, że kwestia pielęgnacji jest łatwiejsza niż wybór produktów do makijażu. Jeżeli już wypracujemy odpowiedni plan w celu zaspokojenia potrzeb naszej cery sprawa jest prosta :) Kosmetyków pielęgnacyjnych nie widać, wsiąkają w naszą skórę, a my o nich zapominamy, inna sprawa to makijaż....

*

 

Podkład i puder to podstawa makijażu dla każdej kobiety. Piękna, ujednolicona cera jest ramą dla makijażu oka i ust :) Nawet perfekcyjne rzęsy i precyzyjna kreska nie zniwelują błędów w doborze podkładu/pudru. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was :) liczę na kilka porad, może znacie jakiś fajny naturalny podkład? W dalszym ciągu szukam naturalnych, wegańskich kosmetyków. Największy problem to wybór 2 podstawowych produktów. Przetestowałam wiele podkładów, zarówno w płynie, jak i mineralnych. Szczerze! Nie jestem zadowolona;/ albo tworzą maskę i "ciastko" na twarzy, albo wyglądają nieestetycznie, jak tłuste, źle roztarte plamy, albo jeszcze tak podkreślają skórki, że moja twarz to jeden wielki strup! Owszem, miałam podkłady które działały... ale tyko na początku, później przestawały i tworzyły koszmarny, sztuczny efekt. Podobny problem to kwestia matujących pudrów, które w ogóle nie matują;/ jetem wytrwała i szukam dalej :) Mam na oku kilka nowości :) Zależy mi na wegańskich kosmetykach o naturalnym składzie. Tak jak produktów pielęgnacyjnych nie widać, tak podkład i puder zauważy każdy. Jeżeli ktoś posiada podobny problem jak ja może wzajemnie się zainspirujemy :) odpadają kosmetyki od AB i Lily lolo oraz krem BB So Bio (chyba najlepszy ze wszystkich, jedynie kolor jest minimalnie za ciemny) - już testowałam^^ 




Przeszukałam internet i trawiłam na dwie firmy oferujące podkłady/pudry o super składzie^^ Jedna i druga obiecuje piękny, naturalny efekt :) Ok! Sprawdzimy :)

1. Kremowy podkład Super Fruit 100% Pure

Podkład zawiera aloes, wyciągi z owoców i warzyw, posiada filtr SPF20, występuje w 4 odcieniach: creme, white peach, peach bisque, golden peach. 30ml/156 zł. Podkład jest dość drogi, ale w sklepie  plantsforbeauty można zamówić próbki za 5 zł :) Muszę przetestować :)




2. ZUII Organic  Oferta tej marki kosmetycznej szczególnie mnie urzekła :) Kolorówka ZUII opiera się na sproszkowanych płatkach róży i jaśminu! Cudo!! :) 

Kusi mnie ich naturalny podkład w płynie występujący w 9 odcieniach, a więc każdy znajdzie coś dla siebie. 30ml/169 zł Na stronie ZUII można zamówić próbki za 10 zł :)  Spodobał mi się także naturalny puder w kompakcie. 10g/149 zł (obecnie na przecenie za 134,10 zł) Niestety firma oferuje tylko 2 odcienie. Podkład i puder zawierają aloes, olej jojoba, rumianek, różę i ryż w formie olejków (podkład) i sproszkowanej (puder). http://zuii.naturativ.pl/




Znacie te kosmetyki? Zamierzacie przetestować, a może ktoś już stosował? :) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą^^  

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Hej a co sadzisz na temat tego http://pl.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc-Organic-Wear-CC-Color-Correction-Cream-Light-Medium-SPF-20-1-2-fl-oz-35-ml/54278 ja jestem troche zielona. Czy on jest naprawde naturalny , bo cena jest ok wiec zastanawiam sie nad zakupem. Czy lepij sobie odpuscic ? Pozdrawaim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam tej firmy, ale skład jest całkiem ok :) Według zapewnień na iherb podkład jest naturalny i nietestowany na zwierzętach :) Cena też nie jest wysoka, jednak ja raczej bym się nie zdecydowała. Zawsze mam obawy, że to będzie nieodpowiedni odcień, albo fatalna konsystencja. Przed zakupem pełnowymiarowego produktu zamawiam próbkę, takie bezpieczniejsze wyjście :) Może jednak u Ciebie się sprawdzi :) Jeżeli się zdecydujesz koniecznie daj znać jak wrażenia :) Gorąco pozdrawiam :)

      Usuń