wtorek, 19 stycznia 2016

Płatki ryżowe na śniadanie :)


Przyznaję, że odrobinę zachwiały pozycję mojej ukochanej owsianki i teraz stały się dla niej ciekawą alternatywą^^ 

Same płatki ryżowe są raczej bezsmakowe, warto dodać trochę słodyczy w postaci owoców lub dżemów :) Konsystencją przypominają...makaron! Są naprawdę pyyyyszne! Warto spróbować! Szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy przeważnie jemy ciepłe, rozgrzewające śniadania.



Moja ulubiona kombinacja:

1 szkl. suchych płatków ryżowych
 1 szkl. mleka owsianego/kokosowego
naturalny dżem wiśniowy lub figowy (smakuje jak miód)
bakalie
banan lub inne owoce


Do gotującego się mleka wrzucamy płatki i chwilę trzymamy na ogniu. Kroimy banana lub inne owoce (ja wybrałam także gruszkę) i dodajemy do płatków, mieszamy. Całość przekładamy do miseczki. Dodajemy łyżkę dżemu i posypujemy bakaliami: migdały, orzechy, rodzynki i daktyle. Świetnie sprawdzi się także domowa granola (swoją przygotowałam sama z wykorzystaniem oleju kokosowego i masła orzechowego).


Smacznego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz