piątek, 29 stycznia 2016

Oczyszczający peeling do twarzy Sylveco!



Sylveco to chyba najbardziej znana polska firma kosmetyczna oferująca naturalne, roślinne kosmetyki :) Zupełnie nie jestem zdziwiona, że tak wiele osób kocha ich produkty^^ ja także jestem zauroczona. Super składy i świetne działanie na skórę w tak niskiej cenie! W 100% warto wypróbować :)


Jednym z moich ostatnich hitów jest oczyszczający peeling do twarzy! Dzisiaj dzielę się z Wami moją opina o tym produkcie :) Zapraszam do dalszej lektury! :)





Sylveco proponuje bardzo przyjemny w konsystencji, kremowy peeling z korundem o odświeżającym, roślinnym zapachu. Peeling zawiera olej sojowy, masło shea, olej z pestek winogron, ekstrakt ze skrzypu polnego i olejek z drzewa herbacianego. 75 ml za ok 20 zł.


+ delikatnie złuszcza martwy naskórek
+ świetnie oczyszcza
+ wygładza skórę
+ zmniejsza pory
+ usuwa nadmiar sebum
+ nie podrażnia
+ odświeża skórę
+ nadaje jej zdrowy koloryt
+ rozjaśnia naskórek
+ skóra jest miękka, nawilżona
+ przygotowuje ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
+ bardzo ładnie pachnie (ziołowo)
+ wydajny
+ estetyczne opakowanie
+ atrakcyjna cena



Peeling stosuję 2 x tydzień, delikatnie masuję twarz ok. 3 minuty i spłukuj ciepłą wodą. Peeling pozostawia  lekki film na skórze (za sprawą olejków i masła shea), w zupełności mi to nie przeszkadza :) ale jeżeli ktoś nie przepada za takim efektem można na koniec umyć buzię żelem.


Ja jestem bardzo zadowolona :) Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji go przetestować, to serdecznie zachęcam do zakupu! Pozdrawiam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz