wtorek, 27 czerwca 2017

Mini Haul z Iherb!


Witam Was Kochani po 7-dniowej przerwie! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mam za sobą ten ostatni tydzień. Czas od poniedziałku do piątku był wypełniony po brzegi! Chwila oddechu... chyba na kolację i sen. Tyle! Zakończenie roku szkolnego zawsze wiąże się z ogromem obowiązków. Praca w tym roku wyglądała podobnie. Po przekroczeniu progu domu miałam jedynie ochotę na kubek ciepłej herbaty i świeżą pościel^^ Domyślacie się jaką ulgę poczułam w piątkowy wieczór :) Tym bardziej, że w sobotę miałam zaplanowany krótki weekendowy wyjazd do Krakowa na Vegamanię (pojawi się osoby post). 

Czas upłynął mi pod znakiem dobrego jedzenia, spacerków i pysznej kawy. Naładowałam akumulatory! Odetchnęłam i czuję się o niebo lepiej^^

Przed wyjazdem kurier zrobił mi miłą niespodziankę i przyniósł paczkę z ostatnim zamówieniem z iherb. 


Zapraszam!



Hydrolat różany to mój niezbędnik! Przemywam nim twarz lub spryskuję skórę w czasie upałów. Piękny, naturalny zapach! Uwielbiam!

Gąbeczka konjac EcoTools  to doskonała alternatywa dla bardziej inwazyjnej szczoteczki do mycia twarzy. Gąbeczka wykonana jest z korzenia drzewa azjatyckiego konjac, w 100% naturalna i biodegradowalna. Delikatnie złuszcza naskórek, dokładnie oczyszcza skórę, przeciwdziała zaskórnikom, stymuluje mikrocyrkulację skóry i łagodnie masuje. 

Od dawna chciałam przetestować maseczkę z wodą różaną andalou, która jak zapewnia producent ma łagodzić podrażnienia, nawilżać, koić i łagodzić wszelkie stany zapalne. Uwielbia markę andalou więc jestem bardzo ciekawa tego produktu :)


Kolejne już opakowanie żelu aloesowego All Terrain nie dziwi chyba nikogo^^ Mam go zawsze przy sobie, szczególnie teraz w okresie letnim. Pięknie łagodzi podrażnioną skórę, świetnie łączy się z olejkami, które stanowią obecnie podstawę mojej pielęgnacji. Nawilża, szybko się wchłania, nie zapycha, nie klei się.

Zakupiłam także probiotyki Now Foods, niezastąpione w czasie problemów z trawieniem. 

Nowością w mojej domowej apteczce jest witamina A Now Foods. Bardzo pomocna w przypadku problemów z cerą i przebarwień. 


A co Wam ostatnio wpadło do koszyka?^^

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz