wtorek, 23 czerwca 2015

FOOD BOOK wegański - co jem w ciągu dnia?

Dzisiaj prezentuję moje dzienne menu na diecie wegańskiej :) 

Posiłki w większości składają się z węglowodanów pochodzących z owoców, makaronów, kasz, ryżu...  

Będąc na diecie wegańskiej należy pamiętać o dostarczaniu organizmowi odpowiedniej ilości kalorii! Odrzucając mięso, wysokokaloryczne sery, mleko, jogurty, itp. musimy wybierać większe porcje węglowodanów, które dostarczają energii i siły do pracy. 

Wiem, że niektórzy mają problem z przygotowywaniem roślinnych dań i są odrobinę zagubieni na początku tej diety, dlatego Food Book będzie nieodłącznym elementem bloga :) Mam nadzieję, że moje posiłki kogoś zainspirują :)


1. Mój dzień rozpoczynam od ssania oleju, później przychodzi czas na szklankę ciepłej wody z cytryną.




2. Śniadanie - płatki jaglane na mleku owsianym zmiksowane z bananem, truskawki, płatki kukurydziane, słonecznik, siemie lniane i rodzynki. Do tego zielona herbata.



3. II śniadanie - koktajl z banana, truskawek i wody + siemie lniane.


4. Obiad - gołąbki z kaszą gryczaną i pieczarkami + sos (pomidorki z puszki, marchewka i przyprawy).



5. Kolacja - ryż z warzywami + ogórek świeży. Był jeszcze czystek :)


W ciągu dnia wypiłam także kilka szklanek wody :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz