niedziela, 7 czerwca 2015

Udany weekend - mój niezbędnik na WIOSNĘ i LATO!

Nareszcie jest - piękne SŁOŃCE :) Dobra energia, uśmiech, większa chęć do działania... Cudowna, wakacyjna pogoda towarzyszy Nam przez cały, długi weekend i oby została jak najdłużej^^

Nie potrzeba dalekich wyjazdów i 5-gwiazdowych hoteli, żeby w pełni się zrelaksować. Jak dla mnie wystarczy kocyk lub mój balkon otoczony mnóstwem zieleni! ♥ Mam nadzieję, że Wszyscy po drugiej stronie ekranu odpoczywają tak jak ja i cieszą się tą piękną pogodą. Nie ma sensu siedzieć w domu, na kanapie przed TV, WYCHODZIMY Z DOMU, NA SPACER, NA LEŻAKOWANIE! Pamiętajmy, że dzięki promieniom słońca wytwarzana jest witamina D, a więc nie przesadzajmy z tonami filtrów, 20 minut na słońcu jeszcze nikomu nie zrobiło krzywdy. Przy dłuższym eksponowaniu skóry potrzebny będzie filtr min. 30 (najlepiej mineralny) :)


Każdy z Nas utożsamia miły wypoczynek z jakimiś drobiazgami, czy będą to słuchawki, poduszka, książka, a może ogromny parasol zależy wyłącznie od Nas :)

U Mnie wygląda to tak: 



1. Książka; w tym przypadku "Girl Online", polecam na leniwy dzień, lekka historia, którą szybko się czyta. Książka/gazeta to u mnie obowiązek :) Kiedy tylko mam wolą chwilę nadrabiam zaległości z tytułu "mola książkowego" :)

2. Kapelusz; lekki, słomkowy chroni głowę i twarz przed nadmiernym słońce, no i ładnie wygląda :)

3. Poduszka i koc; typowy zestaw lenia działkowego^^

4. Okulary przeciwsłoneczne; chronią oczy przed promieniowaniem i zapobiegają zmarszczkom. Zawsze stawiam na prosty kształt i nieśmiertelną czerń :)

5. Woda/owoce; kiedy żar leje się z nieba obowiązkowo pamiętaj o piciu wody! Jeżeli nie przepadasz za zwykłą, dodaj miętę lub owoce. Jakaś przekąska? Zdecydowanie truskawki ♥ które czasami zdradzam z arbuzem i domowymi sorbetami.

6. Krem z SPF; na zdj. krem Ziaja 50+, nie przepadam za nim, ale skończył mi się filtr mineralny i z braku laku jest ten :) Na twarz aplikuję mieszankę żelu aloesowego i olejku z pestek malin, który jest naturalnym filtrem. Czaje się także na emulsję mineralną put&rub seria SWEET.

7. Chusteczki nawilżające; świetnie odświeżają, usuwają zabrudzenia i czyszczą dłonie przed posiłkiem. 


Krótka lista niezbędników, dzięki którym weekend zawsze jest udany :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz