piątek, 12 lutego 2016

Mini Food Haul - zakupy spożywcze online!



Od dłuższego czasu zakupy spożywcze cieszą mnie bardziej niż te odzieżowe :) no może kosmetyki umieściłabym na tym samym miejscu :) 

Ten moment, kiedy kurier puka do drzwi, zostawia paczkę, a Tobie nie pozostaje nic innego jak cieszyć się jej zawartością. Otwarcie zawsze wiąże się z moją ekscytacją (to nic, że wiem co jest w środku^^) nie ważne, czy zamówienie jest duże, czy kupiłam tylko 2 rzeczy - cieszę się tak samo :)





 - korzeń maca, proszek, 100g - 23,99 zł
- herbata lipowo - malinowa - 7 zł
- orzechy brazylijskie, 100g - 5,55 zł
- orzechy nerkowca, 100g - 5,50 zł
- rodzynki, 200g - 3,78 zł
- olej kokosowy, tłoczony na zimno, 200ml - 10,99 zł
- kasza gryczana niepalona, 500g - 3,95 zł
- soczewica czerwona, 300g - 3,50 zł
- cieciorka, 250g - 3,25 zł

Lubię robić zapasy online ( kupuję po kilka sztuk kaszy, soczewicy, cieciorki i orzechów). Skusiłam się na korzeń maca - reguluje hormony i dodaje energii :) Zobaczymy, będę Was informować :) A herbatka jest pyszna... ^^


Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Niestety akurat takich zakupów jeszcze nie miałam okazji robić, aby zamawiać produkty spożywcze online. Najbardziej podoba mi się w zakupach online to, że mam możliwości zlokalizowania na jakim etapie wysyłki jest moja paczka. Wszystko dzięki opcji śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek z której zarazem chętnie korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale pamiętam, że kiedyś udało mi się zrobić zakupy w internecie i mogłem zapłacić za nie nawet usługą SMS. Dziś jak czytałem na https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/wplyw-nowelizacji-prawa-na-uslugi-sms-premium-czy-mozna-go-odczuc/ to coś w tym zakresie zaczęło się zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy zwracasz uwagę na wartości odżywcze produktów, jeśli robisz zakupy? Jest to dla Ciebie ważne? Dla mnie od jakiegoś czasu bardzo i staram się zadbać o to, by kupować w większości zdrowe produkty. Fajne wskazówki dotyczące zdrowych zakupów spożywczych znajdziecie sobie na stronie https://karrinatura.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że zakupy spożywcze online będą coraz bardziej popularne i to nie tylko przez to, że będą one coraz bardziej udoskonalane, ale też trzeba przyznać, że człowiek się rozleniwia - sam widzę to po sobie. Zresztą jest to wygoda przecież.

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie przesyłki online są bardzo popularne i jeśli ktoś prowadzi biznes i często nadaje paczki to z mojej strony polecam zapoznać się z ofertą producenta https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem . Znaleźć tu można wysokiej jakości taśmy z nadrukiem

    OdpowiedzUsuń
  9. A prowadzicie właśnie swój biznes w taki sposób? Jakie polecacie rozwiązania, aby jak najbardziej zachęcić klientów? Przyznam szczerze, że jestem zainteresowana właśnie takim biznesem. Dodatkowo jestem też ciekawa, czy oferta opakowań https://pakmed.pl/opakowania-na-pizze jest warta sprawdzenia.

    OdpowiedzUsuń