wtorek, 28 czerwca 2016

Projekt DENKO - WEGAŃSKI, SPOŻYWCZY 3/2016!


Kolejne puste opakowania zapowiadają nic innego jak nową porcję mini spożywczych recenzji^^
 W przeciągu kilku miesięcy udało mi uzbierać trochę "śmieci"  (to tylko mały urywek tego co zjadałam^^ pamiętajcie). 




- Chrup jabłko to idealna przekąska, kiedy złapie Cię nagły głód :) Producenci mogliby jedynie pomyśleć o większych opakowaniach^^ Taką przekąskę kupicie np. w Rosmannie za ok. 3 zł.

- Migdały łuskane z Biedronki sprawdzą się do owsianki, domowego masła migdałowego i pysznego puddingu chia.

- Ziarna kakao  - zdrowsza wersja czekolady. Przyznaję, że jadłam je bez większych wyrzutów sumienia :) Czekoladowe śniadanie!? Brzmi bardzo dobrze :)

- Przyprawa curry to moja ulubiona mieszanka do ryżu i sosu warzywnego.

- Pestki dyni to bogate źródło cynku, a ten z kolei odpowiada za piękną skórę! Warto dodawać nasiona do sałatek i zup-kremów.

- Siemię lniane to obowiązkowy punkt moich koktajli (aktualnie wyeliminowałam tłuszcze, ale już niedługo do niego wrócę).



- Bardzo lubię herbatki ziołowe i to właśnie je najczęściej piję. Rumianek to mój mus have! Zdecydowanie wolę ten w postaci listków (suszu), jest wyraźniejszy w smaku niż ten w saszetkach.

- Podczas najbliższych zakupów wrzuć do koszyka zieloną herbatkę z jaśminem :) Ja się uzależniłam!

- Kolejny dodatek do śniadania - słonecznik łuskany! Polecam ten z Tesco. Za 500 g płacicie ok. 4 zł.

- Daktyle Złotej Palmy to mój czerwcowy HIT! Całkowicie zrezygnowałam z wersji suszonej, na rzecz tych zdrowych, świeżych karmelków. Polecam wcześniej dobrze je schłodzić. Na zimno smakują jeszcze lepiej! Jestem zakochana! Daktyle kupiłam w sklepie ze zdrową żywnością za ok. 15 zł.

- Jelitowa flora bakteryjna Solgar to kolejne zużyte przeze mnie probiotyki. Przetestowałam już kilka firm i akurat te nie wywarły na mnie i moim układzie pokarmowym wielkiego wrażenia^^ Zdecydowanie bardziej polecam TE Zawierają aż 4 szczepy bakterii po 1,25 mld mikroorganizmów!

- Zużyłam także spirulinę w tabletkach. Bardzo pomocna w walce z przerostem candidy.



- Płatki migdałów z Lidla służyły mi jako posypka do ciasteczek i składnik mojego ulubionego chlebka PRZEPIS

- Wiórki kokosowe dodawałam praktycznie do każdego słodkiego posiłku. Ważne, aby nie były siarkowane.

- Sezam zużywałam w hurtowych ilościach. Bardzo zdrowy!

- Mąka ryżowa, bezglutenowa z Tesco, za ok. 8 zł to dobra alternatywa dla pozostałych mąk. Lubię wymieniać ją także na gryczaną lub migdałową.


- Czystek piję kilka razy dziennie. Pomaga usunąć toksyny z organizmu, łagodzi problemy trawienne, korzystnie wpływa na stan skóry.

- Ostropest mielę i codziennie dodaję do koktajli, owsianek i jaglanki.

- Od kiedy nie jem glutenu wybieram te płatki owsiane. Pyszne :) Zalane zimny mlekiem z dodatkiem karobu + truskawki, maliny i jagody - smaki lata.

- Do koktajli dodaję także łyżeczkę sproszkowanej spiruliny.

- O waflach gryczanych pisałam w ostatnich ulubieńcach. Najlepiej smakują z dodatkiem masła migdałowego.

 


- Za to zdecydowanie nie polecam tego chlebka bezglutenowego!! Okropny! Gumowaty, sztuczny w smaku, chemiczny! Nie, nie, nie.

- Skusiłam się także na makaron gryczany, ale niestety także nie polecam. Strasznie się klei, źle się gotuje i nie smakuje dobrze. 

- Suszone pomidory z Lidla to chyba najlepsze pomidory jakie jadłam. Mają bardzo dobry skład i co najważniejsze nie są zatopione w oleju. Pyszne! Właśnie teraz możecie je znaleźć w Lidlu - trwa włoski tydzień!



- Witamina K2 i D3 to moja podstawa suplementacji w okresie wiosny, jesieni i zimy. Wit. K2  KLIK Wit. D3 KLIK


 I to na tyle! :) Do piątku. 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz