sobota, 20 grudnia 2014

Co trafiło do koszyka?


Dawno nie było zakupów, więc dzisiaj przychodzę z małymi łupami:) 
W tym miesiącu szczególnie skupiłam się na prezentach i zapomniałam trochę o sobie, ale cóż... magia świąt robi swoje :) Kupiłam kilka rzeczy, którę chcę Wam pokazać.



1. Ciepłe, różowe kapcie. Mega słodkie i wygodne, czekam na ten moment, kiedy przyjdę zmarznięta do domu i je włożę :) Kupione na bazarku za 12 zł.

2. Buty karmelowe a la Timberlandy. Skusiłam się na nie ze względu na cenę. Kosztowały tylko 40 zł, a przesyłka była gratis, więc grzechem byłoby nie skorzystać :) Kupione na stronie: czasnabuty.

3. Bluzka w kratkę z rękawem 3/4. W świątecznym kolorze, idealna do ciemnych rurek. Kosztowała 40 zł, kupiona w Kielcach na stoisku "no name":)

4. Szara czapka beanie, za UWAGA 6 zł :) Wypatrzona w tym samym miejscu, co bluzka.

5. Szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem. Uwielbiam produkty do włosów z tej firmy, działają rewelacyjnie na moje kosmyki. Kosztował 6 zł w Rossmannie.

6. Podkład Revlon kolor 010 Ivory, za ok. 35 zł, allegro. Podkład nakładam lekko wilgotną gąbeczką.

7. Lakier do paznokci Golden Rose, nr 24. Seria RICH COLOR szczególnie mi się spodobała, lakier wytrzymuję ok. 4 dni. Kosztował 6,90 zł.


To wszystko:) Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz