piątek, 12 grudnia 2014

Świąteczne inspiracje.


Jeszcze 12 dni i Wigilia♥ ! 
 Nadchodzi czas, na dekorowanie pokoju, pieczenie pierniczków, pakowanie prezentów i delektowanie się pyszną kawą ze świątecznego kubka:)



Dzisiaj zebrałam wszystkie drobiazgi, którymi udekoruję mój pokój. Ciepły, świąteczny klimat jaki tworzą świeczki i czerwone dodatki sprawiają, że nie chce mi się wychodzić na zewnątrz. Niewiele potrzeba, żeby wprowadzić odrobinę świątecznej magii :) Kiedy nadchodzi 1 grudnia zaczynam żyć świętami i uważam, że to najpiękniejszy czas w roku. Wszystko wygląda jak jedna wielka bombka, a wokół niej zapalone światełka. Jeszcze tylko 12 DNI... :)



Moje świąteczne dodatki.


- poszewka na poduszkę; Biedronka, ok. 8 zł
- podgrzewacze zapachowe; Lidl, ok. 5 zł
- złota, ozdobna choinka na świeczkę, Home&You, ok. 20 zł
- duża, czerwona świeca; Rossmann, ok. 6 zł
- małe świczki w kształcie mikołajków; prezent
- biały aniołek do zawieszenia; prezent
- drewniany aniołek; Pepco, ok. 5 zł



- świąteczne kubki; Jysk, jeden za 4 zł
- filcowe podkładki; Rossmann, za ok. 4 zł

Lampki choinkowe wiszą już nad łóżkiem :)


Wystrój domu/mieszkania/pokoju powinien być równie ważny jak gotowanie przed wigilią:) Cała magia świąt znajduje się w domu, my tworzymy jego klimat. Sklepowe półki uginają się od ozdób świątecznych, każdy znajdzie coś dla siebie. Złoto, biel, czerwień, a może inny kolor? Wybór należy do ciebie:)


Świąteczne inspiracje.














Na koniec moja ulubiona świąteczna piosenka ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz