piątek, 2 stycznia 2015

Ulubieńcy 2014 roku!

Nowy Rok, Nowe Możliwości, Nowe Odkrycia i Nowości :)

Dzisiaj chcę przedstawić Wam ulubieńców poprzedniego roku. 


WŁOSY


1. Szampony do włosów Green Pharmacy



Moje największe odkrycie 2014 roku w kategorii włosy. Szampony są naturalne, nie zawierają parabenów, SLS-ów. Włosy sa dobrze oczyszczone, lśniące, nie puszą się i pięknie pachną. Szampony Green Pharmacy świetnie działają na moje włosy i czuję, że już się z nimi nie rozstanę :) Cena ok. 10 zł.




2. Maska do włosów Latte



Maska o cudownym zapachu budyniu waniliowego pięknie nabłyszcza i odżywia włosy. Nakładam ją 2 x tydz. na ok. 30 minut. Kosmyki pięknie się rozczesują, włosy są lejące, dobrze się układają. Cena ok. 10 zł.

3. Suchy szampon Batiste dla brunetek



W dni, kiedy nie myję włosów, a chcę je trochę odświeżyć, sięgam po Batiste. Wchłania nadmiar sebum, dodaje objętości fryzurze, pięknie pachnie i nie pozostawia białego osadu na włosach.
Cena ok. 15 zł.


PIELĘGNACJA TWARZY


1. Żel aloesowy AloeVera


Świetnie nawilża skórę, szybko się wchłania, nie zapycha. Stosuję ok. 2 x tydz. na noc, jako przerwę w kuracji kwasami. Naturalny skład gwarantuje brak podrażnień. Cena ok. 10 zł.


2. Maseczki Ziaja: nawilżająca i oczyszczająca




Jedna i druga idealnie działają na moją cerę. Stosuję je na zmianę, kiedy moja skóra jest przesuszona sięgam po zieloną maseczkę, kiedy męczą mnie niedoskonałości wybieram szarą. Jedno opakowanie to jedna aplikacja, ja nakładam produkt na twarz i dekolt. Cena ok. 2 zł.


3. Krem do twarzy Iwostin Hydratia z ceramidami SPF 15



Moje odkrycie 2014 roku! Krem świetnie nawilża, nie zapycha, nie podrażnia, idealny do cery wrażliwej i problematycznej. Koi stany zapalne, uspokaja stan cery, ma bardzo delikatny zapach, nie pozostawia tłustej warstwy. Cena ok. 35-40 zł.


4. Krem Vichy SPF 50


Mój niezbędnik podczas słonecznych dni. Nie zapycha, szybko się wchłania, nie bieli twarzy, chroni skórę przed słońcem, stosuję go także teraz, podczas zimy, w czasie kuracji z kwasami. Cena ok. 40 zł.


MAKIJAŻ


1. Korektor Catrice



Na temat tego kosmetyku powstał oddzielny post. Kamuflaż Catrice świetnie kryje niedoskonałości, dobrze się rozprowadza, jest bardzo wydajny, ogólnie dostępny i tani. Cena ok. 10-15 zł.


2. Czerwona pomadka



W ciągu 2014 roku praktycznie codziennie nakładałam na usta ten kolor. Z pewnością każda z Was ma w swojej kosmetyczce odcienie czerwieni, ten kolor ma w sobie moc :) Wystarczy tusz do rzęs i czerwień na ustach - makijaż gotowy. Najczęściej stosowałam pomadki: Bell (nr 19) i Miss Sporty (nr 053). 


3. Rumiankowa pomadka Alterra



Wychwalana zarówno na YouTube, jaki i na blogach. Każdy ją zna i dobrze:), bo ten kosmetyk powinien znaleźć się w pielęgnacji każdej z nas. Produkt świetnie nawilża usta, ma naturalny skład, stoswana na rzęsy, powoduje ich szybszy wzrost i zwiększenie objętości. Cena ok. 5 zł.



PAZNOKCIE


1. Lakiery do paknokci Golden Rose



Dobrze kryją, długo się utrzymują, ja najczęściej sięgałam po serię z dużym pędzelkiem. Moje ulubione kolory to: 24 i 124. Cena ok. 6 zł.



KSIĄŻKA


1. Beata Pawlikowska "W dżungli zdrowia"


Nie mogło zabraknąć tej pozycji, chodź nie jest to kosmetyk:) Książka Beaty Pawlikowskiej "W dżungli zdrowia" była przeze mnie polecana wiele razy i tym razem też zachęcam do lektury. Zmieniła moje myślenie, otworzyła mi oczy na wiele spraw i uświadomiła jakie błędy popełniają ludzie wybierając take produkty, a nie inne. Cena ok. 35 zł.


Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz