piątek, 23 października 2015

Makaron z pomidorkami, cukinią, oliwkami i awokado!


Odkąd przeszłam na weganizm moja kuchnia to jeden wielki EKSPERYMENT :) 

Łączę to co aktualnie mam w lodówce, jest kolorowo, różnorodnie, zaskakująco... :) Nie ma mowy o nudzie. Popularną owsiankę, smoothie bowl, czy sałatkę można zmieniać bez końca, wystarczy dodać nowy owoc, warzywo, dosypać bakalii lub użyć innej przyprawy. 

Często moje kuchenne wariacje prowadzą do całkiem smacznej potrawy, którą jem do momentu, aż nie mogę na nią patrzeć^^  :)

Dzisiaj chciałam zaproponować Wam nową obiadową kombinację. 

Makaron, kasze, ryż i ziemniaki to podstawa w mojej kuchni. Nie mogłaby z nich zrezygnować na rzecz wyłącznie surowych potraw. Z dodatkiem sosów i warzyw to pomysł na pyszny, sycący obiad.

Ostatnio ulubione połączenie - Makron z pomidorkami, cukinią, oliwkami i awokado.



- makaron pełnoziarnisty
- pomidorki koktajlowe
- papryka czerwona
- cukinia
- cebulka
- oliwki zielone i czarne
-  pół awokado
- płatki drożdżowe
- przyprawy (zioła prowansalskie, bazylia, tymianek, oregano)
- olej kokosowy

Na oleju smażymy cebulkę. Dodajemy pokrojoną cukinię i paprykę. Podlewamy wodą i dusimy do momentu, aż warzywa będą na pół miękkie. Gotujemy makaron al dente. Dodajemy przekrojone na pół pomidorki i dusimy aż warzywa całkowicie zmiękną. Dodajemy przyprawy i doprawiamy solą/pieprzem. Na ugotowany makaron wykładamy warzywa, oliwki i pokrojone 1/2 awokado. Posypujemy płatkami drożdżowymi. 

Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz