wtorek, 6 października 2015

NieKosmetyczni ulubieńcy września!



Cześć! :) Mam nadzieję, że Wszyscy możecie cieszyć się tak piękną, złotą jesienią jak ja :) Kielce toną w słońcu! Cudowne lato tej jesieni :) Nie sądziłam, że będę mogła spędzać październikowe popołudnia na balkonie, a jednak! Niesamowite jak zmienia się obraz przed ludzkimi oczami.... wiosną i latem podziwiałam kwiaty w swoim ogrodzie, a teraz cieszę się z kolorowych liści i wrzosów :) 

Nie pozostało mi nic innego jak życzyć Wam wielu ciepłych, spokojnych, jesiennych dni :)

Zapraszam na niekosmetyczne perełki:

1. "Slow Fashion" - moja TOP pozycja minionego miesiąca :) Dzięki niej odnalazłam swój styl! Genialna lektura, którą polecam Każdemu! Napisana prostym językiem, zawierająca max. informacji, mobilizująca do działania.... nie będę się rozpisywać, zainteresowanych zapraszam tutaj - moja opinia na temat książki.





2. Hummus z grzankami w "Karmie" Kraków http://www.karmaroasters.com/- przy okazji mojej ostatniej wizyty w tym cudownym mieście♥ postanowiłam ponownie wstąpić do Karmy na szybką, zdrową przekąskę. Padło na hummus - pycha, pycha, pycha! :) Idealna konsystencja, perfekcyjnie doprawiony, do tego najlepsze grzanki z ziołami! Porcja jest dość duża, cena bardzo atrakcyjna (10 zł). Serdecznie polecam! Z pewnością niedługo tam wrócę :)


3. Sklep ze świecami "Zapach domu" Kraków http://zapachdomu.pl/- szeroki wybór świec, dużych i małych, YC/Kringle, do tego różnorodne tarty... Już na wejściu uderza piękny aromat tego miejsca, do zakupów zachęca nie tyko zapach, ale też wygląd sklepu :) Cudowne miejsce z bardzo miłą obsługą. Tam właśnie kupiłam swoją tartę Kringle "Frosted Cranberry" - mój ulubiony zapach września. Słodki aromat żurawiny idealny na jesienne wieczory. Nie dusi, nie jest za mocny, tarta jest podzielona na części, dzięki czemu nie musimy odłamywać kawałków, tylko bez problemu wyjąć jedną z nich (2 palenia). Już przeglądam ofertę sklepu, aby uzupełnić swoją małą kolekcję  (kawa, wanilia, karmel). Jak dla mnie tarty Kringle wygrywają z YC.

 




4. Na koniec muzyka :)


  
  


Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz