wtorek, 31 maja 2016

Nowości kosmetyczne - olejek do demakijażu Resibo i mydło węglowe!


Tak jak kiedyś z otwartymi ramionami witałam nowe kosmetyki i uwielbiałam wszelkiego rodzaju testowanie, tak teraz z wielkim dystansem podchodzę do wszystkich "ochów i achów" ^^ Przestałam wierzyć w cudowną moc preparatów, które diametralnie zmieniają wygląd cery. Ufam delikatnemu złuszczeniu i solidnemu nawilżeniu, natomiast hasła w stylu "100% zredukowanych przebarwień" wkładam między bajki^^ 

Ciężko mi jest zmienić swoje podejście i przekonać się do czegoś nowego. Boję się zapchania, przesuszenia, podrażnienia i wszelkich innych niespodzianek. Do zakupu olejku podchodziłam wiele razy :) z mydłem było trochę prościej :) Na szczęście nie zawiodłam się!

Przedstawiam Wam  dwie najnowsze perełki, które absolutnie mnie zachwyciły :)



Olejek do demakijażu Resibo to prawdziwa prostota stosowania. Nie trzeba pocierać skóry i jej szorować, wystarczy wmasować w wilgotną lub suchą skórę odrobinę olejku i zmyć wszystko dołączona ściereczką zmoczoną wcześniej w ciepłej wodzie. Kosmetyk dokładnie rozpuszcza makijaż, usuwa wszelkie zanieczyszczenia bez uczucia dyskomfortu w postaci ściągniętej skóry. Olejek zmieszany z naturalnym sebum skóry, rozpuszcza go, bez naruszenia warstwy ochronnej. Cera pozostaje miękka, gładka, nawilżona, pachnąca i uregulowana. Produkt łączy w sobie olej absyński, manuka, lniany, z pestek winogron i witaminę E. Cena: 49 zł. KLIK

Moja cera jest zachwycona :) Nie zapchał mnie i nie podrażnił. Skóra jest przyjemnie miękka w dotyku. Jestem na TAK!


Mydło węglowe Sanbios zawiera aktywny węgiel drzewny o działaniu antybakteryjnym, przeciwwirusowym i odkażającym. Polecany dla skóry trądzikowej, ze zmianami zapalnymi, mocno zanieczyszczonej. Pomimo silnego działania oczyszczającego, nie podrażnia i nie wysusza. Stosuję mydełko 2 -3 x tydzień. Przy takiej częstotliwości produkt absolutnie mi nie zaszkodził, wręcz przeciwnie dokładnie oczyścił pory z toksyn i bakterii. Cera jest przyjemnie miękka, zmatowiona, ale nie wysuszona. Mydło pięknie pachnie i ma bardzo przyjemny skład. Zawiera olej kokosowy i mało shea. Jest bardzo wydajne i pewnie starczy mi na wieki^^ Polecam użyć mydełka przed peelingiem i maseczką - domowe SPA! :) Cena: 17 zł. Sklep zielarski. 



Jestem zachwycona zarówno olejkiem, jak i mydłem. Jeden produkt świetnie dopełnia drugi. Olejkiem delikatnie zmyjecie makijaż, a mydełkiem przygotujecie ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 

Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz