niedziela, 19 kwietnia 2015

Annabelle Minerals. Podkład kryjący.


Od dłużeszgo czasu zastanawiałam się nad podkładem mineralnym, który nie tylko jest naturalny, ale też łagodniejszy i korzystnie wpływający na stan cery. Po kolejnej skończonej buteleczce Revlon Colorstay zaczęłam mieć co do niego mieszane uczucia. Sama nie wiem co się stało, ale kolor przestał mi odpowiadać (010 Ivory, w ciągu dnia stawał się coraz bardziej różowy), podkład nie krył już tak dobrze, dawał efekt maski i czułam jak moja skóra "dusi się" pod kolejną warstwą;/  Do tego niezbyt wygodna buteleczka i ten zapach alkoholu, który zaczął mnie drażnić, dlatego też powiedziałam STOP! :) Przyszła pora na minerały, problem tkwił jednak w wyborze marki. Czytałam wiele opinii i zdecydowałam się na Annabelle Minerals. 





Marka oferuje nie tylko podkłady, ale też korektory, róże, cienie i akcesoria do makijażu.

Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach, chronią przed UVA/UVB, zawierają tylko w 100% naturalne składniki: 

1. Mika - rozświetlenie;
2. Tlenek cynku - efekt matu;
3. Dwutlenek tytanu - perfekcyjne krycie;
4. Tlenek żelaza, ultramaryna - idealny odcień.

Wszystkie 4 składniki są mineralne, dedykowane każdemu typowi cery.

Jak na razie zdecydowałam się tylko na podkład, ale nie mówię dość :) Chętnie przetestuję też korektory i róże. Na 100% nie wrócę już do innych podkładów! Nie dla mnie płynne fluidy, czy te w musie, jestem zachwycona minerałami i efektem jaki dają :) 

Na początku kilka słów o dostępnych rodzajch i odcieniach podkładów.

Możemy wybrać: podkład rozświetlający, matujący lub kryjący

Dostępnych jest 15 odcieni występujących w 4 grupach: najjaśniejsza - FAIREST, kolejna - FAIR, natępnie LIGHT, MEDIUM i DARK

Ceny: przed zakupem pełnowymiarowego produktu polecam zakupić próbkę, w cenie 8,90 zł za 1 g
Za 4 g płacimy 34,90 zł, a za 10 g 59,90 zł.

Podkład nakładamy pędzlem typu flat top.

Ja zamówiłam podkałd kryjący w odcieniu NATURAL FAIREST.

Oficjalna strona marki, z której zamawiałam swój podkład: http://www.annabelleminerals.pl/

Moja opinia:

- idealny kolor podkładu, który stapia się z moim odcieniem skóry;
- dobrze kryje (wcześniej zakrywam niedoskonałości korektorem);
- dobrze matuje, nie jest to płaski mat, ale efekt zdrowej skóry;
- nie podkreśla suchych skórek;
- nie zapycha;
- bardzo wydajny, wystarczy odrobinka na całą twarz;
- dobrze współgra z kremem do twarzy;
- dobra cena;
- naturalny;
- wegański;
- nie testowany na zwierzętach;
- duża gama kolorystyczna;
- należy uważać przy jego aplikacji, żeby nie przesadzić z ilością :) za pierwszym razem nalożym odrobinę za dużo kosmetyku i było go widać, teraz jest idelanie. Lepiej dokładniej przykryć niespodzianki korektorem i z umiarem stosować podkład.


Serdecznie polecam podkłady mineralne! Nie zawiedziecie się! :)
Niestey nie umiem porównać Annabelle Minerals do innych minerałów, trzeba próbować. Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z naturalną kolorówką :)

Pozdrawiam! Miłej niedzieli.

2 komentarze:

  1. Myślę, żeby skusić się na próbkę :) Na ile wystarcza taki gram? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam próbki codziennie od 2 tygodni i mam jeszcze połowę :) Na jednorazową aplikację podkładu wystarczy wysypać odrobinę kosmetyku na jakąś większą nakrętkę i spokojnie można pokryć całą buzię :) polecam nakładać go pędzlem typu flat top, który ładnie, naturalnie rozprowadzi kosmetyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń