poniedziałek, 6 kwietnia 2015

"Zdrowy dzień na talerzu"


I po świętach.... Najedzeni? Ja tak :) 


 Krótki informacyjny post :) Przychodzę do Was z nowym tygodniowym cyklem "Zdrowy dzień na talerzu"! Już wyjaśniam :) Wpadłam na taki pomysł zainspirowana mnóstwem informacji jakie znalazłam na różnych forach internetowych. Czego dotyczyły? "Wyrzuty sumienia, bo zjadłam kawałek sernika", "Jak oczyścić organizm z paczki chipsów", "Cztery czekoladki to grzech", itd. Problem narasta właśnie w czasie świąt, kiedy siedzimy przy stołach i jemy, jemy, jemy :) Do wszystkiego jednak podchodźmy ze zdrowym rozsądkiem! Dwa dni odstępstwa od diety i zdrowego odżywiania nie zrujnują ci życia i zdrowia! Daj sobie więcej luzu! Nie obwiniaj się za kolejny kawałek domowego ciasta!  Najważniejsze to wrócić na właściwą drogę odżywiania, dlatego też na swoim fb ruszam z cyklem, opisującym mój dzienny jadłospis.

Wiele osób nie ma pomysłów na zdrowe, wartościwe dania, a opcji jest bardzo dużo^^

Cykl zacznę jutro, jako odpowiedź na zakończone święta :)

Codziennie przez 7 dni będę publiować swoje dzienne menu (śnadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). Wpisy będą pojawiały się na fb, wieczorem (po kolacji, kiedy będę mogła zapisać wszystkie posiłki jakie zjadałam) ok. 20.00/20.30. Chętni będą mogli skorzystać z moich propozycji i przygotować podobne posiłki. Chcę być z Wami szczera, dlatego będę zapisywać wszystko co zjadłam, z podaniem godzin. 

Pierwszy wpis jutro: wtorek 20.00/20.30 do 14.04.2015.



Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz