niedziela, 5 kwietnia 2015

NieKosmetyczni ulubieńcy marca!


Kończy się pierwszy dzień świętowania! :) 

Pełne brzuszki? :) Mój tak, chodź pilnowałam ilości i jakości swoich posiłków. Porównując te święta i Wielkanoc kilka lat temu widzę ogromną różnicę. Nie napadam już na stół z ciastami, nie zjadam wszystkiego co ładnie wygląda... moje racjonalne żywienie ma ogromną siłę przebicia nawet w święta, kiedy przy stole ciocie i babcie na bieżąco uzupełniają mój pusty talerz. 
Podsumowując: dzisiaj 5 posiłków z dużą ilością warzyw, 3 ziołowe herbatki i 5 szklanek wody z cytryną. Mój zadowolony brzuszek może normalnie funkcjonować :) Jutro kolejny dzień przy stole, spotkanie z rodziną i długie rozmowy z ogromną dawką śmiechu :) 

Wielkanoc to piękne święta ♥

A teraz czas na wszystkie fajne rzeczy z minionego miesiąca.

1. Biała herbata z figą.




Herbatę kupiłam w Rossmannie za ok. 5 zł. Bardzo lubię białe herbaty, a ta dodatkowo zawiera ulubioną figę :) piję codziennie.




2. Zielony koktajl.



Mój ulubiony to: szpinak+jabłko+banan+woda! Pyszny, sycący, do tego będący bombą witaminową. Ostatnio zastępuję mi II śniadanie lub podwieczorek.


3. Wafle kukurydziane.


Pyszna przekąska, którą w marcu zawsze miałam przy sobie. Solone extra cienkie wafle kupuję w Biedronce lub Rossmannie za ok. 2 zł. W paczce znajdziecie 7 wafli, idealna porcja na jeden raz :)


4. Duży kubek, Ikea.



Od kiedy trafił do mojej kuchni stał się ogromnym ulubieńcem. Codziennie pije w nim herbatę, jest śliczny, mininalistyczny i najważniejsze na tyle pojemny, że pozwala dłużej cieszyć się pysznym napojem.


5. "Dla Ciebie Wszystko"



Do tego filmu podchodziłam kilka razy sądząć iż to kolejne typowe romansidło. Jakie było moje zdziwienie! Film to starzał w dziesiątkę! Polecam! Opowada historę miłości dwójki nastolatków, którzy po rozstaniu spotykają się po latach. Traumatyczne wydarzenie rozdzieliło ich losy, mają jednak szansę jako już dorośli ludzie znowu być ze sobą. Będą? Musicie zobaczyć! 


6. Aplikacja Hydro Drink Water.


Jak każdy dobrze wie, woda to życie i zdrowie! Codziennie należy wypijać ok. 1,5-2 l wody dziennie, z czym niejeden z nas ma problem. Często nie wiemy czy dostarczyliśmy organizmowi dostatecznie dużo płynów, czy też wypiliśmy jedną szklankę. Woda poprawia przemianę materii, oszczysza organizm z toksyn, nawilża skórę... Pij dla zdrowia i urody! Aplikacja Hydro Drink Water pozwala kontrolować ilość wypijanej wody w ciągu dnia. Zapisujecie kolejne wypite szklanki, ustawiacie przypomnienie, a na koniec sprawdzacie, czy udało się osiągnąć wynik dostosowany do waszej wagi i stylu życia. 


Miłego wieczoru! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz