czwartek, 2 kwietnia 2015

Kosmetyczni ulubieńcy marca!


Marzec już za nami... miesiąc dość kapryśny^^ raz słońce, raz deszcz... i śnieg;/

Miejmy nadzieję, że kwiecień będzie cudownie wiosenny! Róż na ustach, pastelowe ubrania, trampki na nogach, świeże, kwiatowe zapachy :) chyba każdy z utęsknieniem czeka na wiosnę! Trzymajmy kciuki żeby wreszcie nadeszła :) Ale wróćmy do teraźniejszości :) 

Czas na kosmetycznych ulubieńców marca.




1. Lakiery Golden Rose - mini lakiery w mini cenie ok. 4 zł. Dostępne w różnych kolorach, ja wybrałam fiolet, róż, pomarańcz, niebieski i beżowy. Długo się utrzymują (ok. 5-6 dni), dobrze się rozprowadzają, świetnie wyglądają na paznokciach, ja jestem oczarowana :) koniecznie wypróbujcie!

2. Korektor Astor, Perfect Stay 24H - kupiony na promocji za 20 zł Rossmann. Korektor ładnie kryje cienie pod oczami i niedoskonałości, dobrze się rozporowadza, dostępny w jasnym kolorze (ja mam nr 001 Ivory), utrzymuje się cały dzień.

3. Oliwka babydream - oliwka polecana przez nissiax83, Rossmann, ok. 7 zł. Ma genialny skład, nie uczula, ślicznie pachnie, szybko się wchłania, bardzo wydajna, świetnie nawilża, ładna, niebieska buteleczka w super cenie. Przestałam stosować balsamy i mleczka, oliwki dobrze wpływają na moją skórę i jestem w 100% zadowolona.

4. Pianka Isana Men, Sensitive - Rossmann, ok. 8 zł. Pianka przeznaczona dla mężczyzn, robi ogromną i gęstą! pianę, nie uczula, nie podrażna skóry, ułatwia depilację. Zakochałam się w tym kosmetyku i już nigdy nie wrócę do pianek dla kobet :)

5. Płyn micelarny Sylveco - kupiłam w sklepie zielarskim, ok. 20 zł. Mój hit w demakijażu cery! Naturalny skład kosmetyku, który nie podrażnia, nie zapycha, nie powoduje wysypu krostek, BARDZO wydajny, ładnie pachnie, skóra po zastosowaniu tego produktu jest przyjemnie miękka i nawilżona.

Kolejny post to wszystkie fajne rzeczy (niekosmetyczne) minionego miesiąca.

Trzymajcie się ciepło :) dużo uśmiechu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz