wtorek, 29 marca 2016

Projekt DENKO - WEGAŃSKI, SPOŻYWCZY! 1/2016



Jak po Świętach? :) Brzuszki najedzone? :) Mój w 100% usatysfakcjonowany, szczególnie faszerowanym awokado i pastą z tofu^^

Było bananowe ciacho, pyszna kawka i dużo śmiechu :) Odpoczęłam i zregenerowałam siły. Czas wrócić do codzienności^^ zanim jednak zabiorę się za notatki i pracę magisterską przychodzę do Was z Nowym Postem, a w nim dużo pustych opakowań - Spożywcze DENKO :) Bardzo spodobał mi się pomysł dzielenia się opiniami o smacznych przekąskach i produktach, które szczególnie przypadły nam do gustu. Widziałam kilka podobnych projektów i dzięki nim poznałam mnóstwo pysznych, zdrowych, wegańskich smakołyków :)

Może ktoś u mnie znajdzie coś godnego wypróbowania, a dodam, że WARTO  :)






1. Chipsy tortilla, bezglutenowe, z solą morską, Tesco, ok. 8 zł - cóż mogę napisać, bardzo dobre! :) chrupiące, idealnie słone. Nie jest to zbyt zdrowy produkt, ale od czasu do czasu nie zaszkodzą^^ 

2. Korzeń maca w proszku, online, 100g ok. 24 zł - dodaje energii, reguluje hormony i dobrze smakuje. Dodawałam go do koktajli i smoothie bowl. Nie zauważyłam jednak widocznej różnicy w samopoczuciu i stanie zdrowia (wszytko zależy od jakości produktu i regularności spożywani) Teraz w regulacji hormonów stawiam na zioła.


3. Orzechy brazylijskie, Tesco, 100g, ok. 5 zł - moi ulubieńcy i żałuję, że nie można jeść ich bez ograniczeń^^ zdecydowanie polecam nie tylko ze względu na smak, ale także naturalne źródło selenu.

4. Mieszanka studencka, Tesco, 300g, ok. 8 zł - orzechy i bakalie to idealna przekąska na mieście.

5. Wiórki kokosowe, Lidl. 200g, ok. 4 zł - jedyne tak dobrej jakości wiórki za tak niską cenę. Polecam!


6. Słonecznik łuskany, Biedronka, 300 g, ok. 3 zł - codzienny dodatek do owsianek i smoothie bowl.


7. Orzechy brazylijskie, online, 100g, ok. 5 zł - pyszne.

8. Orzechy nerkowca, online, 100g, ok. 6 zł - niezbędny dodatek do śniadań, zawsze mam je pod ręką!

9. Daktyle suszone, Rossmann, ok. 5 zł - zdrowsza wersja krówek :) Uwielbiam zarówno świeże jak i suszone.


10. Rodzynki, Lidl, 350 g, ok. 4 zł - dobrej jakości, bardzo smaczne rodzynki.

11. Orzechy włoskie, Lidl, 200g, ok. 12 zł - orzechy Alesto zachęcają zarówno jakością, jak i ceną. Warto robić zapasy właśnie w Lidlu lub na stronach www - wychodzi najtaniej.


12. Rodzynki, online, 200g, ok. 4 zł - nie przypadły mi do gustu, były bardzo suche i twarde.


13. Nasiona chia x2, vegekoszyk, 250g, ok. 9,15 zł - wykorzystuję jako zamiennik jajek oraz posypkę do smoothie bowl. 


14. Syrop z agawy, vegekoszyk, ok. 13,90 zł - zdrowsza wersja dla cukru, idealny do naleśników i jako słodki dodatek do ciast.


15. Płatki owsiane, bezglutenowe, vegekoszyk, 200g, 6,46 zł - powoli zaczynam wprowadzać dietę bezglutenową. Obecnie ograniczam niektóre produkty i obserwuję swój organizm. O swoich wrażeniach opowiem w osobnym wpisie. 

16. Ekologiczne sezamki z pomarańczą, sklep ze zdrową żywnością, ok. 3 zł - widać ogromną różnicę w sezamkach bio, a takich dostępnych w każdym sklepie. Są o wiele smaczniejsze i idealnie słodkie. 


Jeżeli macie jakieś godne polecenia, pyszne, wegańskie smakołyki to piszcie w komentarzach :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz