piątek, 8 kwietnia 2016

FOOD BOOK wegański #6


Kolorowe posiłki. Dużo owoców i warzyw. Roślinnie, wegańsko i zdrowo :) Od kiedy radykalnie zmieniłam sposób odżywiania, moja dieta absolutnie nie jest nudna^^ Nie brakuje mi pomysłów na nowe łączenie smaków, chętnie próbuję nieznanych produktów, do mojego sklepowego wózka lądują dziwnie wyglądające warzywa i owoce, a moja kuchnia przypomina warzywniak^^ Z radością przygotowuję posiłki, dekoruję je, dodaję dużo przypraw i kolorów w postaci nowych smaków. Weganizm to wbrew powszechnej opinii nie tylko TRAWA I SAŁATA :)

Dzisiejszy jadłospis:

1. Ciepła woda z cytryną po praktyce jogi. 

Poranne jogowanie to mój mały rytuał zawsze wtedy, gdy nie muszę spieszyć się rano na zajęcia. Już 15-30 min na macie działa jak orzeźwiający, zimny prysznic :) Rozciągamy mięśnie, rozluźniamy kark i nadgarstki, poprawiamy postawę, znajdujemy balans ciała, regulujemy oddech i oczyszczamy umysł.



2. Śniadanie - jaglanka z wiórkami kokosowymi, słonecznikiem, gruszką, bananem, ziarnem kakaowca i sezamem + czystek.



3. II śniadanie - koktajl z 2 bananów, awokado i gruszki. 


4. Dzisiaj miałam szczególną ochotę na gorzką czekoladę :) Do tego kawa z mlekiem ryżowym z Lidla. 

Od dobrych kilku tygodni wybieram tylko to, jest smaczne i stosunkowo tanie. Kilka dni temu w Lidlu pojawiły się także dwie nowości: mleko migdałowo-ryżowe i kokosowo-ryżowe. Oczywiście kupiłam obydwa^^ jak tylko spróbuję dam Wam znać jak wypadły. 



5. Obiad/Kolacja - kasza gryczana z soczewicą, domowymi buraczkami, roszponką, kukurydzą, groszkiem, fasolą i pomidorem. (zjadłam 2 porcje)



+  do picia w ciągu dnia: zioła (pokrzywa, krwawnik) i woda 


Pozdrawiam i do zobaczenia we wtorek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz