wtorek, 19 kwietnia 2016

Puste opakowania, czyli co ostatnio zjadłam? Projekt DENKO 2/2016


Trochę herbat, makaronów i bakalii... Przed Wami kolejne zachowane przeze mnie śmieci^^ :) 

Przykład tego co najczęściej zjadam i wypijam :) Staram się pamiętać i nie wyrzucać opróżnionych torebek i pudełek, ale z tym bywa różnie^^  codziennie łapię się na tym, że jakiś papierek ląduje w koszu. 

Zbieram jak najwięcej dowodów :) ale, jak zawsze projekt DENKO to tylko przykład tego co akurat znalazło się w mojej diecie. Taki telegraficzny skrót....






Okazuje się, że picie ziół, herbat i podjadanie orzeszków to moje ulubione zajęcie :)






1. Ziele krwawnika, sklep zielarski, ok. 4 zł - zioło o najlepszym i najszybszym działaniu. Skutecznie oczyszcza organizm i reguluje hormony. Do tego ma bardzo przyjemny smak (oczywiście, gdy ktoś lubi ziołowe herbatki^^) Jestem mu wierna :)

2. Korzeń mniszka, sklep zielarski, ok. 4 zł - świetnie smakuje w połączeniu ze skrzypem. Jak pisałam w ostatnim poście takie połączenie ma zbawienny wpływ na usuwanie toksyn z organizmu - klik

3. Makaron bezglutenowy, kukurydziany, Biedronka, ok. 4 zł - nie skleja się tak jak jego brat - spaghetti :) Pyszny.

4. Gumy do żucia z ksylitolem, sklep ze zdrową żywnością, ok. 5 zł - idealnie miętowe, dobrze odświeżają oddech i mają naturalny skład. 


5.  Ziele wierzbownicy, sklep ze zdrową żywnością, ok. 5 zł - kolejne ziółka regulujące hormony, oczyszczające organizm i korzystnie wpływające na problemy skórne.

6. Słonecznik łuskany, Biedronka, ok. 4 zł - dodatek do owsianek i smoothie bowl.

7. Orzechy nerkowca, Biedronka, ok. 4 zł - przekąska, którą zawsze znajdę w swoim domu.

8. Zielona herbata z pomarańczą, Big Active, Tesco, ok. 5 zł - parzona 3 minuty nie jest gorzka, ani nieprzyjemnie cierpka. Wystarczy łyżeczka i chwila w zaparzaczu, aby uzyskać pyszny, orzeźwiający napój.

9. Kasza jaglana, Tesco, ok. 3 zł - w połączeniu z owocami i orzechami to idealne, na długo sycące śniadanie.


10. Ziele skrzypu, sklep zielarski, ok. 3 zł - świetnie wpływa na kondycję włosów, skóry i paznokci. Ponadto pomaga w oczyszczeniu organizmu i pozbyciu się toksyn. Piję w połączeniu z korzeniem mniszka.

11. Orzechy brazylijskie, Lidl, ok. 13 zł - kolejne puste opakowanie o czymś świadczy :)

12. Liść pokrzywy, sklep zielarski, ok. 5 zł - kolejna herbatka w walce o piękną cerę :) mój ostatni nałóg^^

13. Mąka gryczana, bio, Tesco, ok. 10 zł - sprawdziła się jako baza do wypieku domowego chleba. Odpowiednia dla osób na diecie bezglutenowej.


14. Kasza gryczana niepalona, online, ok. 5 zł - składnik mojej ulubionej sałatki. Sycąca, bezglutenowa, szybka w przygotowaniu.

15. Nasiona chia, sklep ze zdrową żywnością, ok. 10 zł - kończą się w zawrotnym tempie^^

16. Herbata Gruszka i Karmel, Biedronka, ok. 4 zł - przyznaję, że nie przypadła mi do gustu. Miała dziwny smak - sztucznego karmelu. Nie powrócę ;/


17. Herbata Jagoda i Wanilia, Biedronka, ok. 4 zł - a ta bardzo mi smakowała :) Wanilia i owoce to idealne połączenie.

18. Herbata Jagodowa muffinka, Biedronka, ok. 4 zł - pyszna!! Zastępstwo dla prawdziwej babeczki :)



Zjedzone, opróżnione, wyrzucone :)  

Do następnego! Pozdrawiam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz