środa, 13 maja 2015

Co zawsze mam przy sobie? - zawartość mojej torebki!


Są takie rzeczy, bez których nigdy nie ruszam się z domu^^

Przed wyjściem sprawdzam kilka razy czy, aby na pewno wszystko mam, bo przecież bez grzebienia i książki dzień nie jest już tak udany :) i wcale nie przesadzam :) 
My kobiety, tak mamy, że zawartość naszej torebki już nie raz uratowała nam życie^^ 
oczko w rajstopach - lakier do paznokci zawsze pomoże (ja akurat prawie nigdy nie noszę rajstop, a więc lakier jest zbędny);
 długa podróż autobusem - książka jest wybawieniem; 
 głodna? - zawsze :) zdrowy batonik lub orzeszki to lepsza opcja niż frytki;
sucha skóra, wołająca o wodę - już wyjmuję krem...


Chodź w kobiecej torebce podobno niczego nie można znaleźć, zawartość jest BARDZO WAŻNA :)

a co tam mamy?



1. Telefon - kontakt ze światem na 1 miejscu :)
2. Portfel - pieniądze, karty, listy zakupów, klucze... mieści wszystko.
3. Antybakteryjny żel do rąk - bo nigdy nie wiemy, czy znajdziemy wodę :)
4. Krem do rąk - obowiązek! mam bardzo suche dłonie, a jeszcze kontakt skóry z mydłem i wodą bez późniejszego użycia kremu równa się katastrofa :)
5. Korektor Catrice - na wszelki wypadek, gdyby trzeba było zrobić poprawki.
6. Puder do twarzy, tutaj Paese - korzystam, kiedy jestem poza domem dłużej niż 5-6 godzin.
7. Grzebień - moje wlosy + wiatr = artystyczny nieład :) moj ulubiony grzebień z Avonu.
8. Książka - umila mi czas, podczas jazdy autobusem.
9. Krem/masełko/pomadka ochronna - zawsze mam przy sobie coś nawilżającego do usta.
10. Chusteczki higieniczne - niezbędnik w walce o czystość :)
11. Coś na ząb - zawsze zabieram ze sobą jakąś przekąskę, np. orzechy, suszone owoce, banana, jabłko lub batonik, tutaj baton sojowy. 

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz