niedziela, 31 maja 2015

NieKosmetyczni ulubieńcy maja!


Niedziela, leniwy poranek... ♥  

Pobudka o 7.30, rozpoczęcie dnia od dużej szklanki wody z cytryną i treningu cardio! Moje ciało czuje, że żyje :) szybki prysznic i siadam do pisania posta :) Rano mam najwięcej energii i weny twórczej i jeżeli tylko dysponuję wolnym czasem chętnie stukam w klawisze :) Tak jak teraz.... 

Zapraszam Was do poznania mojej listy TOP wśród fajnych rzeczy maja! a ja idę delektować się pysznym śniadankiem (dziś pancakes z masłem orzechowym i bananem, do tego kawka, która w weekend smakuje jeszcze lepiej^^)



1. Film "Wiek Adaline"



Film obejrzałam już na początku maja na przedpremierze i totalnie przepadłam :) Zakochałam się w historii kobiety, która na skutek wypadku przestaje się starzeć. Adaline zaczyna uciekać i ciągle zmieniać tożsamość, tak aby nikt nie dowiedział się o jej przypadku, ale do czasu... W czasie sylwestra poznaje mężczyznę, dla którego gotowa jest zmienić swoje plany i wyjawić swój sekret. Od dawna jestem pod wrażeniem Blake Lively, wiedziałam, że mnie nie zawiedzie. Genialna aktorka, fajny scenariusz, wzruszająca historia - koniecznie zobaczcie.



2. Orzeszki fistaszki




W maju uwielbiałam zajadać się tymi orzeszkami i nadal są moją ulubioną przekąską. I wiecie co? Chyba najbardziej lubię je obierać z tej skorupki :) Jakoś bardziej czuje, że to prawdziwe orzeszki i zdecydowanie wybieram takie, a nie z puszki. 


3. Smoothie bowl



Ulubione śniadanie w maju, królowało praktycznie codziennie :) Smoothie bowl to dobra alternatywa dla tradycyjnego koktajlu, czy owsianki. Przepis jest badzo prosty i można go dowolnie modyfikować. Miksujemy ulubione owoce z namoczonymi wcześniej płatkami owsianymi lub jaglanymi, przelewamy do miseczki i dodajemy według uznania musli, orzechy, daktyle lub wiórki kokosowe. Pycha!


3. Piosenka





4. Kanał na YouTubie

Kanał odkryłam na początku miesiąca i wkręciłam się tak bardzo, że w ciągu kilku dni obejrzałam wszystkie filmiki :) Maja to weganka mówiąca w swoich filmikach o różnych aspektach takiego stylu życia i diety. Odpowiada na pytania widzów, porusza ważne tematy zarówno jedzeniowe, jak i społeczne. Dziewczyna mająca dużą wiedzę, optymizm i dystans do siebie. 


Może ktoś się zainspirował? Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz