sobota, 2 maja 2015

Beauty HAUL 3/2015


Mam Wam do pokazania kilka produktów, jakie znalazły miejsce w mojej kosmetyczce i łazience :)

Zapraszam!




1. Antyperspirant Isana, Rossmann, ok. 4 zł; zapach pudrowy.
2. Krem do rąk BeBeauty, Biedronka, ok. 4 zł, mój ulubieniec, który zawsze rauje moją skórę dłoni.
3. Balsam do ciała z granatem, Alterra, Rossmann ok. 10 zł, produkt wegański.
4. Emulcja do mycia twarzy z granatem, Alterra, Rossmann, ok. 9 zł, chyba już nigdy nie zmienię produktu do mycia twarzy :) bardzo go lubię.
5. Woda różana, Allegro, ok. 5 zł, stosuję jako tonik rano i wieczorem.
6. Antybakteryjny żel do rąk, The Body Shop, o zapachu grejpfruta, Allegro, ok. 5 zł.
7. Tusz do rzęs, Lovely, Rossmann, kupiony na promocji -49% za ok. 5 zł, mascara uwielbiana przez wszystkich, także do niej wróciłam :)
8. Eyeliner Eveline, Hebe, na promocji -40% zapłaciłam ok. 6 zł.
9. Lakier do paznokci, Essence, nr 03 I'm lost in you, Natura, kupiony na promocji za ok. 4 zł.
10. Pomadka ochronna z granatem, Alterra, Rossmann, ok. 5 zł.
11. Pomadka Catrice nr 080 Don't Mind The Pink, Natura, w promocji za ok. 8 zł.
12. Biała kredka do oczu, Essence, nr 04, Natura, w promocji za ok. 5 zł.
13. Biały cień do powiek, Catrice, nr 660 Ice White Open, Natura, w promocji za ok. 5 zł.
14. Róż do policzków, Bell, Natura, w promocji za ok. 5 zł.
15. Krem brzozowy z betuliną, Sylveco, sklep zielarski, 30 zł.
16. Puder bambusowy, Biochemia Urody, 14,80 zł/10 g. 

Staram się kupować produkty wegańskie, nie testowane na zwierzętach. Nie jestem pewna tylko do jednego z nich, a mianowicie do kremu z BeBeauty, nadal poszukuję informacji, ale nie są one jednoznaczne. Firma deklaruje nie testowanie na zwierzętach, ale należy do Torf Corporation Fabryka Leków Sp. z o.o., którzy testują leki na zwierzętach. Jeżeli ktoś ma do polecenia silnie regenerujący krem, nie pozostawiający tłustej powłoczki, oczywiście wegański! :) to piszcie :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz