niedziela, 16 listopada 2014

Ćwiczenia. Aktualny plan treningowy.

Cześć! :) 

Dzisiaj bardzo sportowy post. 
Przedstawię moje propozycje ćwiczeń, które aktualnie wykonuję. 

Bardzo często zmieniam swój trening, żeby za bardzo się nie znudzić :)  a tak naprawdę cały czas obserwuję swoje ciało i staram się dobierać takie ćwiczenia, które mu służą. 
Dzisiaj mogę powiedzieć, że plan treningów w 100% spełnia moje oczekiwania :)

ROZGRZEWKA








TRENING CARDIO





  TRENING BRZUCHA





  TRENING TALII





  TRENING NÓG




  TRENING POŚLADKÓW





  TRENING RAMION 





  TRENING PLECÓW I BIUSTU







ĆWICZENIA ROZCIĄGAJĄCE





  Jak widać uwielbiam Mel B :)  Chyba każdy kto już z nią ćwiczył powie, że to bardzo pozytywna osoba, zabawna, motywująca do działania, "ludzka" :)


Mój aktualny trening na poszczególne dni.

Ćwiczenia podzieliłam na 2 tygodnie układając inne kombinacje.
Trenuję 3 razy w tygodniu.

1 TYDZIEŃ

1 dzień

- rozgrzewka
- cardio 15 minut
- trening ramion
- ćwiczenia rozciągające

2 dzień

- rozgrzewka
- trening pleców i biustu
- trening brzucha 10 minut, z Mel B
- ćwiczenia z Tiffany (talia)
- ćwiczenia rozciągające

3 dzień

- rozgrzewka
- cardio 20 minut
- trening na brzuch
- killer
- ćwiczenia rozciągające


2 TYDZIEŃ

1 dzień

- rozgrzewka
- trening ramion
- ćwiczenia z Tiffany (talia)
- trening pośladków
- ćwiczenia rozciągające

2 dzień

- rozgrzewka
- cardio 15 minut
- trening abs z Mel B
- trening pośladków
- ćwiczenia rozciągające


3 dzień

- rozgrzewka
- cardio 20 minut
- trening pleców i biustu
- trening nóg
- ćwiczenia rozciągające


"3/4 życia spędziłem na siłowni, resztę zmarnowałem" Bruce Lee


Najlepszy czas na działanie, jest teraz!  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz