poniedziałek, 24 listopada 2014

Pielęgnacja włosów.


Kobieta zmienną jest....   makijaż, kosmetyki, ubrania....  :)  

Z fryzurą jest tak samo. 

Były czasy, kiedy jak szalona eksperymentowałam z długością i kolorem włosów. Czarne, brązowe, ombre, kręcone, proste... Teraz jestem w pełni zadowolona z kondycji moich włosów. Są zdrowe, lśniące i mocne. Ściełam je do ramion i zrezygnowałam z farbowania. Taka fryzura najbardziej mi odpowiada, włosy szybko się układają i mają fajną objętość. Duża zasługa leży w kosmetykach, których używam. Do tego też trzeba dojrzeć. Skończyłam z eksperymentowaniem i znalazłam odpowiednie kosmetyki, z których moje kosmyki są zadowolone. :)




Szampon



Obecnie stosuję szampon do suchych włosów z olejkiem arganowym i granatem. Bardzo ładnie oczysza włosy, nie zawiera parabenów i SLSów. 
Czasami zamieniam kosmetyk z Green Pharmacy na szampon dla dzieci, do którego dodaję olejek rycynowy.
Włosy rozczesuję grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami, z  Avonu, 

Odżywka



Stosuję odżywkę po każdym umyciu włosów, czyli ok. 3 razy w tygodniu. 
Obecnie są to: odżywka ochronna przed wypadaniem włosów Pantene Pro-V oraz odżywka Crema al latte o cudownym zapachu budyniu waniliowego. Odżywkę nakładam na lekko osuszone włosy od końcówek do połowy włosów, następnie zakładam turban z mikrofibry, po 30 min spłukuję kosmyki. Na sam koniec nakładam olejek arganowy z Pantene Pro-V.

Inne kosmetyki


Moim faworytem w kwestii lakierów do włosów jest Wellaflex ultra strong 5. Lakier utrzymuje fryzurę w odpowiednim stanie cały dzień, nie skleja włosów, szybko się wyczesuje i pięknie pachnie.
W awaryjnych sytuacjach ratuję się suchym szamponem z Batiste dla brunetek.

Czasami sięgam też po szampony i odżywki Yvest Rocher.

Tak wygląda moja pielęgnacja włosów :)
Jeżeli chodzi o akcesoria to nie używam suszarki, czasami tylko prostownicy Remington.

Do następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz