niedziela, 9 listopada 2014

Czas na włoską kuchnię!

Włoska kuchnia należy do jednej z najlepszych....
Bo kto nie lubi pizzy i spaghetti? hmmm? ;)

Dlatego też, jaka WIELKA była moja radość, kiedy dowiedziałam się, że Biedronka ogłasza... 
cykl "Włoskie Smaki" !






Mam to szczęście, że mieszkam blisko i do Biedronki mogę jechać w każdej chwili, kiedy tylko pojawi się coś nowego. Tak, też zrobiłam i tym razem;)  
włoska uczta miała miejsce kilka dni z rzędu :)Jeżeli czytają mnie miłośnicy włoskich specjałów, czas wyruszyć do sklepu po coś ze Słonecznej Italii ;)

Nie jestem fanką biedronkowego jedzenia, na zakupach sięgam tylko po sprawdzone produkty, które mają bardzo dobrą jakość i przystępną cenę. Będąc świadomym konsumentem, zawsze czytaj składy!
Odłóż waniliowy serek na rzecz kefiru, nie kupuj parówek, czekoladowych płatków śniadaniowych, ale od czasu do czasu możesz wybrać makaron z mąki pszennej lub białą bułkę z oliwkami (dostępna w Biedronce, ja się skusiłam!) zachowajmy zdrowy rozsądek ;)


Co proponują nam "Włoskie Smaki"?

Produktów jest mnóstwo, nie wszystkie są godne polecenia, a ponadto ciekawostka: nie dajcie się oszukać i czytajcie, gdzie towar został wyprodukowany, miał pochodzić z Włoch, a został sprowadzony z okolic Warszawy... słabo!
Przeanalizowałam propozycje i wybrałam te produkty, które są dobrej jakości i które sama kupuję.


- pomidory w puszce, Cirio, 400 g za 2,49 zł;
- przecier pomidorowy, Sotille Gusto, 500 ml za 1,99 zł;
- oliwki zielone i czarne, Iberia, 200 g za 2,95 zł;
- pomidory suszone, do wyboru z: pestkami dyni, żurawiną lub bez dodatków, 150/270 g za 4,99 zł;
- pesto alla Genovese, 90 g za 2,99 zł;
- makaron fidelini Arrighi, 500 g za 3,99 zł;
- makaron tagliatelle Giovanni Rana, 500g za 5,49 zł;
- pierożki tortellini Giovanni Rana  szpinak i ricotta, 400g za 6,99 zł;
- ciabata z oliwkami, 0,79 gr;
- grissini, 150 g za 3,49 zł;
- kawa ziarnista lub mielona Lavazza, 250 g za 14,89 zł.


Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz