piątek, 14 listopada 2014

TAG: Czas dla siebie.

Witam! :) Dzisiaj luźny TAG na dobry początek weekendu. 


TAG opanował youtube:) 
Widziałam go u nissiax83 (serdecznie pozdrawiam jedną z moich ulubionych użytkowniczek) ! 
Postanowiłam sama udzielić odpowiedzi na pytania, które idealnie wpisują się w długie, jesienno-zimowe  wieczory :)








1. Co lubisz oglądać/czytać w wolnym czasie?
Jeżeli chodzi o to co oglądam, to zdecydowanie są to seriale, rzadziej filmy. 
Moje serce podbiły: "Pamiętniki Wampirów", "Pretty Little Lires" i na nowo "Życie na fali". Kilka dni temu obejrzałam "Inna kobieta", idelana komedia na luźny, długi wieczór :)

Czas na książki, obecnie czytam "Sophie wróć!", w kolejce czekają "Bella i Sebastian" oraz inne powieści. Chcę też kupić książki motywujące... jesień to idealny czas na nadrobienie książkowych zaległości.

2. Co ubierasz w wolnym czasie?

Kiedy wiem, że nie muszę nigdzie wychodzić i mam cały dzień lub wieczór dla siebie najczęściej wskakuję w dresy :) luźna bluza, wygodne spodnie i grube skarpetki pozwalają się zrelaksować.

3. Jakie kosmetyki stosuję w czasie przeznaczonym dla siebie?

Zdecydowanie rezygnuję z makijażu, pozwalam skórze odpocząć i zaczerpnąć powietrza :) Najlepiej zamieńmy naszą łazienkę w Domowe Spa: maseczka na włosy, długa kąpiel, peeling, algi na twarz, maniciure i pediciure. Nie trzeba rezerwować zabiegów u kosmetyczki, żeby popracować nad swoim ciałem i nastrojem. Konkretne kosmetyki, które zawsze mam obok siebie to maść z witaminą A oraz krem do rąk.

4. Ulubiony lakier do paznokci?

W okresie jesienno-zimowym wybieram ciemniejsze odcienie. W ostatnich dniach moim numerem 1 jest szary lakier z Golden Rose numer 124. 

5. Co lubisz jeść/pić w wolnym czasie?

Najczęściej sięgam po suszone owoce, np. daktyle i żurawinę. Często jem orzeszki prażone bez dodatku soli oraz wafle ryżowe z masłem orzechowym.

Faworytem w jesienno-zimowych napojach jest kakao i herbata z miodem i cytryną. Piję bardzo dużo kawy, ale staram się z niej rezygnować, kiedy przychodzi wieczór, dlatego zamieniam ją na coś innego. 

6. Moja ulubiona świeca?


Bardzo lubię świecie o zapachu wanilii i cynamonu. Przypadła mi do gustu, także tarta Yankee Candle o zapachy słodkich wiśni.


7. Czy mam czas dla siebie poza domem?

Czas, w którym mogę wyjść z domu i robić co tylko chcę najczęściej znajduję w weekend. Wychodzę z moimi psami na spacer lub idę do parku, gdzie nie ma nikogo i panuje przyjemna cisza. Wystarczy zabrać gorącą kawę i nawet nie straszny nam wiatr :)

8. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?

Tak :) nie widzę w tym żadnego problemu, czasami nawet lepiej jest pójść samemu i skupić się jedynie na filmie, a nie na osobie towarzyszącej :)

9. Twój ulubiony sklep online?

Nie zamawiam ubrań online, zdarzały się pojedyncze sytuacje, kiedy zamawiałam rzeczy na allegro, ale częściej zaglądam na strony sklepów z kosmetykami. Są to: Biochemia Urody, Zrób Sobie Krem, Stara Mydlarnia (niestety nie ma sklepu stacjonarnego w Kielcach).

10. Czy chcesz coś dodać? :)

Jeżeli mam coś dodać w temacie "czas dla siebie" to chyba chwila z moim... kotem. :) Kiedy zostaję sama w domu, zawsze do mnie przychodzi, kładzie się na nogach, ogląda ze mną film :) bardzo towarzyska z niej kotka. 

Jest jeszcze jeden magiczny moment :) wcześnie rano, wszyscy śpią, albo już wyszli, schodzę do kuchni w miękkim szlafroku i włączam swój przelewowy ekspres. Ten charakterystyczny dźwięk wprawia mnie w doskonały nastrój i jeszcze zapach świeżo zaparzonej kawy... życie jest piękne! 


Warto znaleźć chwilę dla siebie! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz