piątek, 17 października 2014

Kotleciki z kaszy jaglanej...

Przepis na pyszne kotleciki "a'la mielone" z kaszy jaglanej, pieczarek, cebuli, z dodatkiem sera i płatków owsianych. 
 Doskonała propozycja dla wegetarian. Kotleciki są pyszne i łatwe w przygotowaniu:)




Składniki:
- szkl. kaszy jaglanej
- 8-10 pieczarek
- cebula
- jajko
- 3-4 plastry sera żółtego
- natka pietruszki
- płatki owsiane
- bułka tarta lub płatki kukurydziane
- sól, pieprz do smaku

Gotujemy szkl. kaszy jaglanej w 2 szkl. wody ok. 7 minut. Na oleju podsmażamy pieczarki i cebulę. Do miski wrzucamy kaszę jaglaną, pieczarki z cebulą oraz pokrojony w kosteczkę żółty ser. Dokładnie mieszamy. Dodajemy jajko, natkę pietruszki, płatki owsiane oraz sól i pieprz do smaku. Formujemy kotleciki, które obtaczamy w bułce tartej lub w pokruszonych płatkach kukurydzianych. Smażymy na oleju z obu stron.

Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Wypróbowałam dzisiaj - wyszło pysznie, mimo że nie miałam kaszy jaglanej (byłam pewna, że mam!) i dałam kuskus. Następnym razem też mocniej doprawię, ale przepis super! (:

    OdpowiedzUsuń