niedziela, 3 sierpnia 2014

03/08/14

Gorąco witam się ze wszystkimi czytelnikami ;)
Powód, dla którego się tutaj znalazłam jest jeden: ZDROWIE!  


Długo myślałam o tym, aby założyć bloga. Czaiłam się, czaiłam i jestem ;)

Decyzja jest świadoma i przemyślana. Postanowiłam aktywnie udzielać się na formu publicznym w temacie zdrowego odżywiania i pielęgnacji.


Na początku zaznaczam, że nie jestem lekarzem, czy dietetykiem. 

Można mnie nazwać fanatykiem;)
Moje myślenie na temat zdrowych produktów, ich przygotowywania, świadomego wyboru żywności i przemyślanego zakupu kosmetyków dostosowanych do naszych potrzeb zmieniło się dwa lata temu. Od tego czasu dbam o to co jem i co stosuje. Czuje się zdrowsza, szczęśliwsza, pełna życia, a o to przecież chodzi!


Zapraszam wszytkich zainteresowanych do śledzenia moich postów. Mam nadzieję, że każdy wątek znajdzie swoich odbiorców. Cały czas pogłębiam swoją wiedzę, na temat doboru kosmetyków i zdrowych, wartościowych produktów, ale nigdy nie będę wiedziała wszytkiego, dlatego zachęcam do udzielania się czytelników. Piszcie w komentarzach o swoim odżywianiu, zamieszczajcie swoje rady i wskazówki, na pewno będą cenne dla innych.



Zatem serdecznie zapraszam do czytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz